וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט1 ישדר את משחקי הפועל תל אביב בליגה הבלקנית

ערוצי ספורט1 וספורט2 רכשו את זכויות השידור. יעבירו את משחקי הבית המוקדם והפיינל פור, אם האדומים יעפילו אליו

ערוצי ספורט1 וספורט2 הודיעו היום (רביעי) כי רכשו את זכויות השידור למשחקי הפועל תל אביב בליגה הבלקנית, וישדרו את כל משחקי הבית המוקדם, ובהמשך את הפיינל פור במידה שהאדומים יעפילו אליו. למשחקים אלה שובץ צוות שידור מיוחד שכולל את הפרשן שמעון אמסלם, אחד מהסמלים המיתולוגים של הפועל תל אביב, ולצידו השדר ואחד מאוהדיה הוותיקים של הקבוצה, אלי ישראלי. המשחק הראשון של הקבוצה ישודר ביום שלישי, 11 באוקטובר, אז הפועל תל אביב תפגוש את נפרדק הסרבית (17:50).

הפועל תל אביב היא אחת הקבוצות המפוארות בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי ומדורגת שנייה מבחינת תארים (אחרי מכבי תל אביב) עם חמש אליפויות וארבעה גביעים (האחרון ב- 1993). האדומים מכוונים העונה גבוה, כשהמטרה העיקרית היא לעלות מהליגה הלאומית לליגת העל ולהצליח באירופה עם המאמן ארז אדלשטיין והכוכבים הבולטים מתן נאור וקורי קאר.

הליגה הבלקנית הוקמה בשנת 2008 והיא מורכבת מ–12 קבוצות משבע מדינות שונות. העונה ישחקו בה שתי קבוצות ישראליות: הפועל תל אביב והפועל גלבוע/גליל עליון. הליגה מחולקת לשני בתים המשוחקים בשני סיבובים (בית/חוץ), כאשר הראשונה בכל בית עולה אוטומטית לפיינל פור. הקבוצות במקומות 2-3 מכל בית, עולות לשלב רבע הגמר בשיטת בית/חוץ. שתי הקבוצות המנצחות, עולות גם הן לפיינל פור.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully