וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג פורבס: ריאל מדריד עוקפת את ברצלונה

מגזין העסקים דירג את הקבוצות: יאנקיז במקום ה-1, יונייטד 2, הבלנקוס במקום 3, אז איפה בארסה? טייגר וודס מוביל ביחידים

מגזין העסקים "פורבס" פרסם השנה, כבכל שנה, את המותגים החזקים ביותר בספורט, וכאן אין בכלל תחרות בין ריאל מדריד וברצלונה, כאשר הבלנקוס מנצחים בקלות את אלופת ספרד ואירופה. הקבוצה מבירת ספרד מדורגת שלישית בדירוג עם שווי של 264 מיליון דולר, בעוד שהקבוצה הקטלאנית רק שביעית בדירוג עם שווי של 172 מיליון דולר. אגב, גם כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל, מנצח בקלילות בדירוג הספורטאים את הפנומן מברצלונה ליאונל מסי.

עקב העלייה בשערו של הדולר לעומת הליש"ט הבריטית, מי שהצליחה לעשות קפיצה ולהתברג בראש הרשימה היא קבוצת הבייסבול מניו יורק, היאנקיז, בעלת שווי של 340 מיליון דולר. שנייה לה, מנצ'סטר יונייטד עם שווי של 269 מיליון דולר, כשאנשי פורבס טענו שאם היחס בין הדולר לליש"ט היה כמו ב-2007 הקבוצה ממנצ'סטר הייתה זו שמדורגת ראשונה.

את העשירייה הראשונה משלימות, לפי הסדר החל מהמקום הרביעי, דאלאס קאובויס (193 מיליון), באיירן מינכן (179 מיליון), בוסטון רד סוקס (173 מיליון), ברצלונה (172), ארסנל (158), מילאן (147) וניו אינגלנד פטריוטס (146).

מבחינת ספורטאים יחידים, מי שכמובן מוביל את הדירוג, חרף המכות שספג בשנים האחרונות ומשיכת חוזי הפרסום עימו, הוא שחקן הגולף מספר 1 בעולם, טייגר וודס, עם שווי מותג של 55 מיליון דולר. למרות שדעך מהדירוג הקודם אז היה שווה 82 מיליון דולר, הרי שהוא עדיין מקדים ב-29 מיליון דולר את הספורטאי הבא אחריו ברשימה, רוג'ר פדרר השוויצרי.

גולפאי נוסף, פיל מיקלסון, שלישי ברשימה עם שווי מותג של 24 מיליון דולר. דייויד בקהאם רביעי עם 20 מיליון דולר, והוא מקדים במעט את כוכב ה-NBA לברון ג'יימס, שהשתדרג רבות מהעונה שעברה אז היה שווה"רק" 13 מיליון דולר. קובי בריאנט שישי ברשימה עם שווי של 14 מיליון דולר, נהג המירוצים דייל ארנהארדט ג'וניור שביעי (9 מיליון). הטניסאית הרוסיה היפהפייה מריה שראפובה שמינית (גם 9 מיליון), אחריה כריסטיאנו רונאלדו (8 מיליון), וסוגר את רשימת עשרת הגדולים גולש הסקייטבורד והאייקון שון וויט (7 מיליון).

כדורגל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully