וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: גביע איגוד השופטים יימשך ללא השופטים

במוקד המשחקים תפגוש עירוני רחובות את הפועל ראשון לציון, מחזיקת הגביע מהשנה שעברה. נס ציונה תשחק מול אס"א ת"א

שלב רבע גמר גביע איגוד השופטים בכדוריד יתקיים מחר (רביעי), שוב כנראה ללא השופטים השובתים, אבל הצגת הכדוריד ממשיכה לקראת פתיחת משחקי ליגת ווינר. ברחובות (20:00) תארח עירוני המקומית את הפועל ראשון לציון, מחזיקת גביע האיגוד מהעונה שעברה. רחובות לא התקשתה לגבור בסיבוב הראשון על א.ס סביון (23:30), ומחר מצפה לה משוכה גבוהה. וובה זייקמן יפגוש את חניכיו בעונה שעברה, כמו גם אלגירדאס גאדווילאס שהצטרף לרחובות מהפועל ראשון לציון.

סער פרנקל שב לקווים האדומים של הפועל ראשון לציון, וינסה מצידו להשיג את הכרטיס לחצי הגמר עם הסגל המתחדש שהוא בנה. ראשון לציון תציג את השוער הסרבי הבינלאומי טומיסלאב סטויקוביץ', שמחליף את מיכאל חמארוב, ואת סשה צ'ודנובסקי ויוני רוזנטל. דניס זאכרוב ממשיך לעונה נוספת, ובקרוב יצטרף גם המקשר-מרכז הסרבי המעורר ציפיות בויאן בוטוליה, שמגיע מפרטיזן בלגרד ועם רקורד מרשים של שלוש זכיות בגביע האתגר האירופי, כמלך השערים בליגות של סרביה ורומניה ושחקן השנה בשתי הליגות בשנים האחרונות.

בנס ציונה (20:30, צימרמן) תארח א.כ. נס ציונה את הפינאליסטית מהעונה שעברה, אס"א תל אביב. נס ציונה ניצחה בסיבוב הראשון בתום משחק צמוד באשדוד (21:23). נס ציונה תתבסס על הטריו הסרבי שלה, והישראלים הנמרצים. מנגד אס"א של אולג בוטנקו, שעשתה מתיחת פנים רצינית הקיץ, תנסה להעפיל לשלב הבא. אס"א תציג את הזרים החדשים, אנדרי טרנובוי האוקראיני, ויורל מאזילו הרומני ומאריו באריסיץ' הקרואטי. הם והכישרון העולה שגדל בנס ציונה ניבו לוי ינסו להשכיח את העזיבות הבולטות בקבוצה של האוניברסיטה - איציק חליפי (מכבי תל אביב) וג'ו מתתיה (הפועל אשדוד) ומאריו סאריץ'.

ביום חמישי יושלם שלב רבע הגמר בדרבי של השרון שבו תארח א.ס רמת השרון את בני הרצליה. המשחק המסקרן ביותר יתקיים בהדר יוסף שם תארח מכבי תל אביב המתחדשת את מכבי ראשון לציון, הדאבליסטית מהעונה שעברה.

בנושא אחר, בנות הרצליה העפילו הערב לסיבוב השלישי של גביע האיגוד האירופי לאחר שהשלימו ניצחון כפול על ארזים רמת גן. הרצליה הציגה משחק מצוין, וניצחה ללא קושי 22:33, ותפגוש בשלב הבא את זלאו הרומנית, קבוצה ששיחקה בעבר בליגת האלופות לנשים.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully