וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אני לא ג'סטין ביבר של הכדורגל"

כוכב סאנטוס התייחס לכיסוי התקשורתי הנרחב לו הוא זוכה, והוסיף: "זו הוכחה שאפשר להתפרסם בלי לשחק באירופה"

הכוכב הצעיר של קבוצת סאנטוס הברזילאית, ניימאר, עומד בחודשים האחרונים במרכז מהומה תקשורתית. בתקופת חלון ההעברות שהסתיימה בתחילת החודש, עלה שמו של הברזילאי הצעיר כמועמד לכמה קבוצות באירופה, במיוחד לברצלונה ולריאל מדריד.

היום (שלישי) התייחס ניימאר, עדיין לא בן 20, לכיסוי הנרחב אותו הוא מקבל מהתקשורת העולמית. הכוכב הגיע עם נבחרת ברזיל לשדה התעופה לקראת הטיסה של הסלסאו לקוסטה ריקה למשחק ידידות, ואמר לתקשורת: "אני לא ג'סטין ביבר של הכדורגל. אני מאוד מרוצה שעוקבים אחרי ברחבי העולם כאשר אני משחק בליגה המקומית".

ניימאר הוסיף ואמר: "זו הוכחה שלא חייבים לצאת לאירופה כדי להתפרסם בעולם. אין שום סיבה שבגללה אצטרך לעזוב את ברזיל". הנבחרת של מאנו מנזס לא משתתפת במוקדמות מונדיאל 2014, היות והיא תארח את הטורניר. ביום שישי תתארח הנבחרת במשחק ידידות בסן חוסה, ולאחר מכן תגיע הנבחרת לטוראון שבמקסיקו, שם ייערך מפגש ידידות מול הנבחרת המקסיקנית.

בכל מקרה, גם אם ניימאר מעוניין שיקחו אותו יותר ברצינות, הוא לא עושה הרבה מדי מאמצים בנושא, כמו שאפשר לראות בווידאו שלמטה, בו הוא מפליא בצעדי ריקוד שלא היו מביישים את אנה ארונוב.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully