וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואקין קפארוס: "אני נרגש, מאיורקה היא אתגר גדול"

מאמנם החדש של דודו אוואט ותומר חמד הוצג באופן רשמי: "ניתן את הכל כדי להפוך את מאיורקה לקבוצה גדולה יותר"

עכשיו זה רשמי: למאיורקה יש מאמן חדש. אחרי שאמש (שלישי) הודיע סגן הנשיא לורנסו סרה פרר כי הושג סיכום עם חואקין קפארוס, הגיע היום המאמן בן ה-55 לפלמה והוצג במסיבת עיתונאים. קפארוס יחליף בתפקיד את מיכאל לאודרופ שהודיע על התפטרותו, בתקווה שהמינוי הזה ירגיע מעט את המערכת שסערה השבוע גם בעקבות פרישתם מההנהלה של בני משפחת נדאל. תומר חמד ובעיקר דודו אוואט, שהתאמן אצל קפארוס בדפורטיבו לה קורוניה, כבר מחכים.

"אני רואה קבוצה צעירה ומוכשרת, ומאוד נרגש מהכמות והאיכות של המתקנים הספורטיביים", אמר קפארוס בהצגתו, אחרי שאימן עד לשבוע האחרון את נוישאטל השוויצרת. "אני והקבוצה מוכנים לעבוד קשה כדי לקיים את הפרויקט. ניתן את הכל במשך 25 שעות ביום, לא 24. חשוב שנדע להתנהג כקבוצה ולהיות מאוחדים. זה כולל את כולם - מאמנים, שחקנים, אוהדים ותקשורת - כדי להפוך את מאיורקה לגדולה יותר".

כשנשאל מדוע חתם על חוזה לתשעה חודשים בלבד, השיב קפארוס: "רק באתלטיק בילבאו הבטיחו לי חוזה לשלוש שנים. בכל שאר המקומות שעבדתי חתמתי לעונה אחת. כולם יקחו את הזמן ואחר כך נחליט. זה אתגר גדול עבורי, בגלל זה חתמתי. אני מקווה שכולם יגיעו עם מוטיבציה גבוהה כמו שלי".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully