וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל תל אביב: "לא סתם נראינו מגעיל"

האשמות בהפועל ת”א אחרי ההפסד: ”כל אחד רק חושב על השערים שלו”. הקבוצה השיקה את אתר האינטרנט החדש שלה

ההפסד של הפועל תל אביב 2:1 למכבי נתניה היה בסך הכל הראשון שלה העונה, אבל נדמה כי משהו רע עובר על סגנית האלופה. אם עד אתמול שחקנים התאפקו מהלעביר ביקורת אחד על השני בשבועות האחרונים ועל המאמן, אחרי ההפסד לנתניה נשברו כל הכלים והאשמות הדדיות החלו על מצב הקבוצה והעובדה שאיננה מציגה יכולת משכנעת כלל. רוב הביקורות הופנו כלפי ההגנה, ובעיקר שני הבלמים ביוואן פרנסמן ומריו פצ'לקה: "זו בושה לספוג כאלה שערים", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "מילא השער הראשון, אבל את השער השני הגנה של ילדים לא הייתה סופגת. פרנסמן חייב לרדת לספסל, שלושה מתוך חמשת השערים האחרונים שספגנו היו טעויות מביכות שלו. עם הגנה כזו אין לנו מה למכור בליגה ובטח לא מול איינדוהבן".

"ברור שהטעויות האלה לא מקובלות עלינו, אני יודע שזו אשמת ההגנה ובקבוצה גם יודעים את זה", אמר הבלם הדרום אפריקאי כשהתייחס לחוליה האחורית של האדומים והוסיף: "זה המצב כרגע ואי אפשר להיות מושלמים כל הזמן, עשינו טעויות ושילמנו עליהן. נצטרך לעבוד קשה כדי לתקן את הטעוית שלנו ואת מה שלא עובד כרגע.

"אני לא יודע אם זה בגלל העומס", המשיך פרנסמן. "אני מרגיש בסדר והרגליים שלי בסדר. עד עכשיו שיחקנו שבעה משחקים בליגה וזה ההפסד הראשון שלנו. אולי זה טוב לקבל קריאת השכמה קטנה בכדי להיות טובים יותר. אפשר להפסיד משחק, אבל הדרך בה הפסדנו היא מדאיגה ולא טובה וכולנו יודעים את זה". לסיום אמר הדרום אפריקאי: "כרגע אנחנו צריכים להתרכז במשחק הליגה הבא ולא בשום דבר אחר. אני לא יודע אם ההפסד לורשה פגע לנו בביטחון, אבל הוא היה מתיש מבחינה פסיכולוגית בגלל כל העליות והמורדות".

"אם לא נתעורר, תלך לנו העונה"

לא רק הצד ההגנתי של הפועל תל אביב ספג אתמול ביקורות. "אנחנו בכלל לא משחקים כמו קבוצה, כל אחד רק חושב על עצמו פה", המשיך שחקן אחר. "כל אחד רק חושב על השערים שלו ואף אחד לא מפרגן. אין תנועה, אין לחץ ויש פערים גדולים בין השחקנים, ודרור עדיין מתעקש שכולם יחזרו לעמדות בזמן שנתניה התנפלה על כל כדור, לא סתם אנחנו נראים גרוע. משהו לא טוב קורה בקבוצה ואם לא נתעורר במחזורים הבאים תלך לנו העונה". אפילו על טוטו תמוז שהיה אחד המצטיינים עד כה אצל האדומים העונה נמתחה ביקורת: "הראש שלו בכלל לא בקבוצה, הוא רוצה לעזוב בינואר ומרגישים את זה". השחקן היחיד שקיבל מחמאות אתמול היה נוסא איגייבור שהיה אולי הטוב ביותר משחקני הפועל על המגרש.

גם בהנהלה מודאגים מאוד מהיכולת של הקבוצה, אך בשלב זה יודעים שאין להם השפעה על הנעשה למרות שאתמול הבעלים אלי טביב, היו"ר דורון אוסידון ודרור קשטן הסתודדו דקות אחדות בניסיון לברר מה לא עובד בקבוצה. אפשר להגיד שקיימת מתיחות קלה בין הצדדים למרות מעמדו היציב של קשטן, אך אם הקבוצה לא תשתפר בהמשך הליגה, המתח עלול לעלות מדרגה, זאת בעיקר על רקע חוסר שביעות הרצון של הקהל מהכדורגל שהקבוצה מציגה תחת הנהגתו של קשטן, שגם אתמול שמע לא מעט גידופים מצד הקהל האדום.

הקבוצה העלתה היום לאוויר את אתר האינטרנט החדש שלה. בהודעה רשמית שהוציא המועדון נמסר: "האתר יכלול אלמנטים של רשתות חברתיות, תמונות גולשיםף מידע, היסטוריה של המועדון כולל חומר ארכיון, גלריות, טבלאות וחומרים רבים נוספים, והוא יועלה גם בגרסה באנגלית.
כתובת האתר: http://www.hapoelta-fc.co.il/

דרור קשטן: "נתניה ניצלה שני מצבים מתוך שלושה"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully