וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "נתניה ניצלה שני מצבים מתוך שלושה"

מאמן הפועל ת"א ניסה להסביר את ההפסד: "אסור לספוג שערים כאלה". עטר: "אנחנו עוד לא בשיא שלנו". סבע: "זו העבודה שלי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב רשמה הערב (שני) את הפסד הליגה הראשון של העונה כשנכנעה 2:1 למכבי נתניה. הקבוצה של דרור קשטן, שגמגמה בתיקו המאופס מול הפועל חיפה במחזור הקודם ונראתה רע בהפסד ללגיה ורשה בליגה האירופית, הרגישה את טעמו של הפסד גם בליגה אחרי צמד של אחמד סבע, כשאביחי ידין איזן זמנית.

"אנחנו לא הבקענו שערים, ונתניה ניצלה שניים משלושת המצבים שלה", הסביר דרור קשטן בסיום. "משלושה מצבים שניים, שניהם משגיאות נוראיות של ההגנה, לגבי השער השני, אסור שכדור רוחב יעבור בקלות כזו, לא על ידי שוער ולא על ידי בלם".

"במחצית השנייה קצת שיפרנו את המשחק שלנו וגם השוונו", המשיך קשטן. "אבל בסך הכל נתניה גם רצתה". לגבי העומס שמוטל על הקבוצה אמר קשטן: "אין לתרץ תירוצים, כולם רוצים ושואפים לשחק באירופה, וצריך להתרגל לעשות את ההכנות לליגה למרות הקשיים. כמובן שיש לזה השפעות אבל זה חלק מההנאה שהכדורגלן עובד קשה במהלך השנה בשבילה".

בצד המנצח היה ראובן עטר שאמר: "שאפו גדול מגיע לשחקנים על הלחימה. הפועל תל אביב חזקה וטובה, וכדי לנצח אותה היינו חייבים להיות בשיא שלנו. כל הכבוד לשחקנים על הסדר והארגון. הכי חשוב מבחינתי זה שלא איבדנו את הסדר, והיה משחק מצוין".

על השאיפות שלו להמשך אמר עטר: "אנחנו עוד לא בשיא שלנו, אבל אנחנו בתקופה טובה. 13 נקודות מ-7 משחקים זה ממוצע מצוין, זו התחלה טובה לעונה". על ההשתלבות של אמיר אדרי אמר המאמן: "אמיר לוקח כל משחק מצב או שניים של גולים בטוחים, ואני מאוד שמח. קיבלתי החלטה לא קלה בעניינו, ובינתיים זה מוכיח את עצמו".

אחמד סבע, שחגג עוד צמד שהביא ניצחון, אמר בסיום: "זו העבודה שלי, אני מקווה להמשיך לתת גולים לקבוצה שלי. סוף סוף נתנו משחק טוב בבית, והגיע לנו לנצח. אין ספק שהגעתי מאוחר לליגת העל, אבל אני שמח שהוכחתי שזה המקום שלי. אני שמח שכולם תומכים בי בקבוצה, ואני רוצה כל כך להחזיר למועדון הזה ואני שמח שאני עושה את זה בגדול".

לגבי העובדה שלא זומן לסגל הנבחרת אמר סבע: "נמאס לי לענות על שאלות על הנבחרת, אם הם ירצו אני אזומן ואבוא בכיף, אם לא אני אמשיך לעשות את העבודה שלי בנתניה".

צפו בהפועל תל אביב מפסידה 2:1 בנתניה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully