וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אנחנו מקווים לצאת לדרך חדשה מול צ'ילה"

קפטן ארגנטינה מתכונן לפתיחת מוקדמות המונדיאל בסופ"ש. רונאלדו: "חבל אם ניימאר ימשיך להגביל את עצמו לליגה בברזיל"

משחקי מוקדמות מונדיאל 2014 בדרום אמריקה ייצאו לדרך בסוף השבוע, ובמשחק הגדול של מחזור הפתיחה תארח ארגנטינה את צ'ילה במונומנטאל של ריבר פלייט בבואנוס איירס בלילה שבין שישי לשבת.

ליאונל מסי, שינחת היום (שלישי) במולדתו ויצטרף לחבריו בהכנות למשחק מול נבחרתו של קלאודיו בורגי ולאחר מכן למפגש מול ונצואלה ביום שלישי, התייחס לתקוות המחודשות מנבחרתו אחרי האכזבות בקופה אמריקה ובמונדיאל בשנתיים האחרונות".

"חווינו מספר רב של כישלונות לאחרונה, ואני מקווה שמול צ'ילה נוכל לצאת לדרך חדשה", אמר מסי. "צ'ילה היא קבוצה שעובדת קשה ולוחצת את היריבה שלה, ובכלל המשחקים נגד הנבחרות בדרום אמריקה הופכים לקשים יותר ויותר, כי הרבה נבחרות התקדמו והן הופכות את המשחק לצפוף מאוד".

"אני ממש רוצה לתת משחק טוב במדים הלאומיים", הוסיף הקפטן הארגנטינאי החדש. "אני מרגיש את האהבה של האנשים ברחובות ארגנטינה, ואני רוצה להחזיר להם על המגרש".

אצל היריבה הגדולה ברזיל, שעלתה אוטומטית למונדיאל אותו היא מארחת, ממשיכים להתעסק בעתידו של ניימאר, והפעם הגיע תורו של רונאלדו לחוות את דעתו על העובדה שהחלוץ בן ה-19 נשאר בסנטוס למרות החיזורים הנמרצים מצד הגדולות באירופה.

"נראה את ההתפתחות הגדולה ברמה שלו רק ברגע בו הוא יעבור לאירופה", אמר רונאלדו ל-'גלובו'. "זה הצעד הכי חשוב בקריירה של כל שחקן כאן, ולדעתי ניימאר כבר עשה את כל מה שהוא היה יכול לעשות בברזיל, ויהיה חבל אם הוא ימשיך להגביל את עצמו לליגה המקומית".

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully