וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי: "טוני רומו, אל תדאג מכל המבקרים"

3.10.2011 / 23:58

כוכב המאבריקס עודד את הקוורטרבק של הקאובויס, לאחר ההפסד המתסכל מול דטרויט. מצבו של אנדרה ג'ונסון טרם ידוע

דירק נוביצקי היה אמור להתחיל היום (שני) את מחנה האימון עם אלופת ה-NBA, דאלאס מאבריקס. לצערו, הליגה בשביתה והכוכב הגרמני כנראה לא יכול להתנתק מעולם הספורט. קבוצת הפוטבול של העיר, הקאובויס, נחלה מפלה קשה אמש, כשיתרון 3:27 במהלך הרבע השלישי במשחק הביתי מול דטרויט ליונס לא הספיק והבוקרים נוצחו 34:30.

מי שעמד במוקד הסערה וההאשמות בשל ההפסד הוא הקוורטרבק טוני רומו, ששתי מסירות שלו, בשני דרייבים רצופים, נחטפו על ידי הגנת הליונס והפכו לטאצ'דאונים מהצד השני, מה שהכין את הקרקע למהפך הגדול. היום, נוביצקי בחר להגן על הקוורטרבק המושמץ וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "טוני רומו היקר, אל תדאג לגבי כל המבקרים, שמעתי את אותו הזבל במשך תקופה ארוכה", אמר השחקן, שגם לעברו הופנו אצבעות מאשימות לאורך הקריירה עד הזכייה באליפות בעונה שעברה. הוא סיים את דבריו בעידוד לרומו: "תמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".

בקבוצה השנייה של טקסס, יוסטון, יש דאגה גדולה לאחר פציעתו של התופס הנהדר אנדרה ג'ונסון במהלך המשחק אמש, בו ניצחו הטקסאנס 10:17 את פיטסבורג. לאחר בדיקות שעבר השחקן, טרם ידוע אם יעמוד לרשות הקבוצה במשחק ביום ראשון, בו תפגוש יוסטון את אוקלנד: "אנחנו עדיין בודקים את הנושא, נקבל מספר חוות דעת בימים הקרובים ואז נדע", אמר מאמן הקבוצה גארי קוביאק, "אנדרה יחמיץ תקופה מסוימת, אולי כמה ימים ואולי כמה שבועות".

עוד פצוע מאותו משחק ביום ראשון, הוא בן רות'לסברגר. הקוורטרבק של הסטילרס סובל מנקע ברגל שמאל וטרם ידוע אם יוכל לעזור לקבוצתו במשחק הבא מול טנסי. תחילה עלה החשש כי "ביג בן" סובל משבר, אך הדבר נשלל לאחר בדיקת רנטגן. זו היא לא הפעם הראשונה בה סובל השחקן מפציעה ברגלו, כשבעונה שעברה שיחק עם שבר בכף רגלו הימנית ונעזר בתחבושת מיוחדת.

שרשרת הפציעות פגעה גם בבריאן תומאס, הליינבקר של ניו יורק ג'טס. השחקן הותיק קרע את גיד האכילס במהלך הרבע הראשון במשחק ההפסד של הסילונים, 34:17 מול בולטימור והוא יחמיץ את המשך העונה. זו הפעם השנייה העונה שהג'טס סופגים פציעה כזו, כשלפני שבועיים בלבד הטייט אנד ג'ף קמברלנד סיים את העונה מסיבה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully