וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הכל גדול יותר בטקסס

3.10.2011 / 8:28

קאמבק עצום של דטרויט בדאלאס סידר לה ניצחון 30:34. הניינרס הדהימו את האיגלס, בולטימור גברה על הג'טס 17:34

לפני השבוע הרביעי בליגת ה-NFL, נותרו שלוש קבוצות בלבד שהחזיקו במאזן נקי מהפסדים. הלילה (ראשון) אחת מהן נפלה ורק שתיים נשארו. דטרויט הייתה בפיגור ענק בדאלאס, אבל מחצית שנייה מטורפת שלה, שבוע שני ברציפות, סידרה לה ניצחון עצום, 30:34 והיא נשארת מושלמת. בפאלו לעומת זאת, חזרה להיות בפאלו ואחרי שהובילה כל המשחק היא הצליחה להפסיד בסינסינטי 23:20. האלופה גרין ביי, ששיחקה בסדרה השנייה, לא התקשתה למחוץ 23:49 את דנבר ולהישאר מושלמת גם היא.

שחקן יוסטון טקסנס אנדרה ג'ונסון פצוע. GettyImages
הרגע המדאיג של הערב. אנדרה ג'ונסון נפצע/GettyImages

יוסטון שפגשה את פיטסבורג לקרב גדול, שוב הוכיחה שהשנה היא כאן כדי להישאר וניצחה 10:17. לצערה היא איבדה במהלך המשחק את אנדרה ג'ונסון, שנפצע בברכו ומצבו לא ברור. מייקל ויק עלה בסופו של דבר לשחק עם פילדלפיה, אבל גם יתרון גדול של האיגלס לא הספיק וסן פרנסיסקו הדהימה עם ניצחון חוץ 23:24. הקריסה של פילדלפיה נמשכת.

קאם ניוטון הסנסציוני סיפק עוד משחק גדול, אך הפסיד 34:29 בשיקגו, מאט האסלבק וטנסי קרעו 13:31 את קליבלנד, ניו אורלינס עברה 10:23 את ג'קסונוויל, וושינגטון השאירה את סנט לואיס בלי ניצחונות אחרי 10:17 ולקינוח היה לנו גם קרב אימתנים בסיומו קנזס סיטי השיגה ניצחון בכורה העונה, 17:22 מול מינסוטה הנוראית.

בסדרה השנייה יצאה ניו אינגלנד למבחן חוץ קשה באוקלנד, אך חזרה עם ניצחון 19:31, ניו יורק ג'איינטס הצליחה לשמור על המומנטום וניצחה בקושי 27:31 באריזונה, סן דייגו השאירה את מיאמי בלי ניצחונות עם 16:26 ואטלנטה גירדה 28:30 קשה על סיאטל. בולטימור סגרה את הלילה עם 17:34 על הג'טס.

שחקן דאלאס קאובויס דז בריאנט. GettyImages
איך הקאובויס הצליחו להפסיד את זה? דז בריאנט מתוקל/GettyImages

דאלאס (2:2) - דטרויט (0:4) 34:30

מת'יו סטאפורד חזר לעיר בה גדל ולעיני חברו הטוב, קלייטון קרשאו, הפיצ'ר של הדודג'רס שישב ביציע, הוכיח שוב איזה ווינרים עצומים הוא והקבוצה שלו הפכו להיות. רק בשבוע שעבר התגברה דטרויט על פיגור גדול מול מינסוטה והפעם היא הציבה לעצמה אתגר קשה יותר, אחרי שהייתה במינוס 20:3 במחצית מול דאלאס. סטאפורד נראה לא מרוכז ואיבד כדור, שהפך לטאצ'דאון גדול של דז בריאנט. טוני רומו וברינאט חיברו עוד טאצ'דאון ולהפסקה כאמור, ירדו הקאובויס עם יתרון מבטיח, שרק גדל עם טאצ'דאון שלישי של רומו, הפעם לג'ייסון וויטן עם פתיחת המחצית השנייה.

בשלב זה, אחרי שניים וחצי משחקים גדולים, כנראה שהקוורטרבק של דאלאס התגעגע למי שהוא בדרך כלל. תוך ארבע וחצי דקות, שתי מסירות שלו הפכו לחטיפות, שהפכו לטאצ'דאונים ופתאום הליונס שוב במשחק. דאלאס עוד השיגה שער שדה, אבל הרבע האחרון היה כולו בשליטת האריות, כשרומו שוב מאבד, מגהטרון קלווין ג'ונסון חוזר להיות רשע עם שני טאצ'דאונים וג'ייסון הנסון קשישא כובש מ-51 יארד. בסיום, קאמבק ענק של דטרויט והיא נשארת ללא הפסדים. סטאפורד סיים עם 21 מ-43 ו-240 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד, ג'ונסון סגר ערב טיפוסי של 96 יארד וצמד. רומו, שירד מהמגרש לקול שריקות בוז צורמות, היה דווקא לא רע עד שלב מסוים וסיים את הערב עם 34 מ-47 ל-331, שלושה טאצ'דאונים, אבל גם שלוש חטיפות.

שיקגו (2:2) - קרוליינה (3:1) 29:34

קאם ניוטון ממשיך להיות אדיר, אבל הוא עדיין לא מוכן לניצחונות חוץ בליגה הזו. ניוטון סגר משחק ענק עם 374 יארד באוויר, טאצ'דאון במסירה ועוד שניים בריצה, אבל גם היה מאוד לא מדויק עם 27 מ-46 ואיבוד. מהצד השני, ג'יי קאטלר, שהתלונן השבוע על כך שקו ההתקפה לא מאפשר לו למסור בשקט, בחר בפתרון הפשוט וכמעט לא מסר. הוא סיים את הרבע הראשון בלי ניסונות מסירה ואת המשחק כולו עם 17 כאלה, מהם תשעה מדוייקים ו-102 יארד.

למזלם של הברס, הם פשוט לא היו צריכים את הקוורטרבק שלהם במשחק הזה. מאט פורטה התאושש מהמשחק הגרוע בקריירה שלו בשבוע שעבר ונתן את המשחק הטוב ביותר, עם לא פחות מ-205 יארדים על הקרקע. דווין הסטר המשיך לקבע את מעמדו כמחזיר הטוב בהיסטוריה, עם החזרת פאנט ל-69 יארד, ושבירת השיא בתחום הזה בליגה, עם 11. הפנתרים עוד היו קרובים, אבל טאצ'דאון של מריון בארבר, דקה וחצי לסיום, סגר את הסיפור.

קנזס סיטי (3:1) - מינסוטה (4:0) 17:22

המשחק הזה קיים בדיוק את מה שהוא הבטיח ולצערנו זה לא היה יותר מדי. שתי הקבוצות חיפשו בנרות את ניצחון הבכורה העונה, הצ'יפס מצאו אותו, מינסוטה תמשיך לחפש. חמישה שערי שדה של ריאן סוקופ הביאו את קנזס ליתרון ברבע הרביעי ודקה מתחילתו מאט קאסל ודווין בואו נזכרו שפעם הם היו שחקנים מפחידים ואירגנו טאצ'דאון ל-52 יארד. טאצ'דאון שני במשחק של דונובן מקנאב לא הספיק וקנזס שמרה על הניצחון היקר. קאסל הראה שיפור קל לעומת המשחקים הקודמים וסגר 18 מ-29 ל-260 יארד. בואו תפס ל-107 יארד, חצי מהם, כאמור, בטאצ'דאון הבודד שלו. דונובן מקנאב שוב היה חלש עם 18 מ-30 ל-202 יארד, כשאדריאן פיטרסון אומנם מפיק 80 יארד על הקרקע, אבל ב-23 ניסיונות.

שחקן שיקגו ברס דווין הסטר חוגג הבקעה. GettyImages
אין עוד מלבדו. דווין הסטר שמח/GettyImages

יוסטון (1:3) - פיטסבורג (2:2) 10:17

משחק מותח וקשוח בריליאנט סטדיום ביוסטון, הסתיים עם ניצחון ביתי גדול. יוסטון פתחה היטב ודרייב ארוך הסתיים עם מסירה של מאט שאוב שמצאה את אואן דניאלס באנדזון. עד המחצית לא הושגו עוד טאצ'דאונים, אבל כן קרו שני דברים מהותיים. פציעה של בן טייט וחשוב מכך, פציעה קשה של אנדרה ג'ונסון, שנפגע בברך ימין, הוציאה את שניהם מהמשחק. בהיעדרם, אריאן פוסטר, שחזר מפציעה, לקח אחריות. הרץ הנהדר סיים את המשחק עם 30 גיחות ל-155 יארד, אחת מאותן ריצות הייתה ל-42 יארד וטאצ'דאון, ששבר שוויון 10:10 ברבע הרביעי. מאט שאוב עם 14 מ-21 ל-138 יארד בלבד. ביג בן רות'ליסברגר, שגם היה חלש עם 16 מ-30 ל-206 יארד, עוד ניסה לייצר קאמבק, אבל נחטף ויוסטון השיגה ניצחון שלישי העונה והמשיכה להראות מי הקבוצה הטובה בבית הדרום של ה-AFC.

קליבלנד (2:2) - טנסי (1:3) 31:13

מאט האסלבק המשיך להראות את הרלוונטיות שלו וסיים משחק סולידי עם 10 מ-20, 220 יארד ובעיקר, שלושה טאצ'דאונים, כולם לפני ההפסקה, מה שסגר את המשחק. אחד מהם היה מסירה לג'רד קוק, שהפכה לטאצ'דאון של 80 יארד. ג'ורדן באבינאוקס חטף את קולט מק'קוי ורץ 97 יארד כדי להבטיח ניצחון שלישי העונה לטייטאנס, שנותנים פייט יפה ליוסטון. כריס ג'ונסון סופסוף סיפק משחק נורמלי עם 101 יארד קרקעיים. מק'קוי המפסיד השתולל עם 40 מ-61 (זו לא טעות) ל-350 יארד, טאצ'דאון ואיבוד.

סינסינטי (2:2) - בפאלו (1:3) 20:23

מה יהיה עם הבילס? בכל פעם שנראה שבפאלו תעלה על דרך המלך, היא חוזרת אחורה. הבילס יצאו למפגש מול סינסינטי החלשה והיו ביתרון 3:17 במחצית. כמו בחלק גדול ממשחקי הערב, גם כאן היה קאמבק, אותו הוביל אנדי דלטון הצעיר. הקוורטרבק של הבנגאלס מצא את ג'רמיין גרישם באנדזון ואחר כך הגיע לשם בעצמו. הבילס לא יצרו כלום, הכדור חזר למארחים וארבע שניות לסיום, מייק נוגנט ירה מ-43 יארד את כדור הניצחון. בסינסי, דלטון הוסיף לטאצ'דאונים שלו 18 מ-36 ל-298 יארד וגם שני איבודים, סדריק בנסון הראה סימני חיים עם 104 יארד על הקרקע, אי. ג'יי. גרין כיכב עם 118 באוויר. אצל המפסידים, ריאן פיצפטריק חזר לגדלים טבעיים יותר עם 199 יארד ובלי טאצ'דאונים.

שחקן בפאלו בילס ריאן פיצפטריק. GettyImages
הלך המאזן המושלם של בפאלו. פיצפטריק/GettyImages

פילדלפיה (3:1) - סן פרנסיסקו (1:3) 24:23

ההפתעה הגדולה של הערב. פילדלפיה מתפוררת ואף אחד לא מצליח לעצור את הנפילה. הקבוצה שסומנה כמועמדת לסופר בול, נחלה הפסד שלישי ברציפות, הפעם משפיל במיוחד מול סן פרנסיסקו בבית. מייקל ויק אירגן שני טאצ'דאונים ויתרון 3:23 בתחילת הרבע השלישי, אבל זה לא הספיק. אלכס סמית' סידר לסן פרנסיסקו קאמבק גדול עם צמד משלו ופרנק גור, שרק חזר מפציעה, השווה ל-23:23 עם ריצה ל-12 יארד, שלוש דקות לסיום. את בעיטת הבונוס לקח דיוויד אייקרס, 11 עונות בפילדלפיה והיום נגדה והוא כבש ושלח את הניינרס לחגוג. 291 יארד לאלכס סמית', 127 לפרנק גור בריצה. משחק מטורף של ויק עם 416 יארד באוויר ועוד 75 על הקרקע לא הספיק לאיגלס.


ג'קסונוויל (3:1) - ניו אורלינס (1:3) 23:10

ניצחון קל לדרו בריס וחבורתו. הסיינטס עלו ליתרון מבטיח עם טאצ'דאונים של ג'ד קולינס בריצה ושל ג'ימי גרהאם במסירה מבריס. ג'קסונוויל עם בליין גאברט, ניסתה לחזור וכבר צימקה לארבע הפרש, אבל המחצית השנייה הייתה הצגה של ג'ון קייסי שהשחיל שלושה שערי שדה וסידר ערב רגוע בלואיזיאנה. בריס אגב, אומנם המשיך לזרוק כמו משוגע וסיים עם 351 יארד, אבל גם המשיך לאבד ומסר פעמיים למגיני הג'אגוארס. גרהאם היה הנהנה העיקרי עם 132 יארד באוויר. אצל ג'קסונוויל, גאברט מתקשה להיות מדויק ומסר ל-16 מ-42 ול-196 יארד סך הכל.מוריס ג'ונס-דרו עוד ניסה להחזיק את קבוצתו במשחק עם 84 יארד בריצה, אבל זה לא הספיק.

סנט לואיס (4:0) - וושינגטון (1:3) 17:10

רקס גרוסמן הבטיח, רקס גרוסמן עוד יקיים. הרדסקינס ראשונים בבית אחרי ניצחון על סנט לואיס האומללה. וושינגטון עלתה ל- 0:17, עם משחק ענק של ריאן טוריין שסגר 135 יארד על הקרקע וטאצ'דאון. הראמס כמעט חזרו, אבל שני דרייבים לא מוצלחים של סאם בראדפורד, שמסר ל-164 יארד בלבד, הובילו להפסד רביעי העונה.מה עם גרוסמן אתם שואלים? הוא משתדל לא להפריע יותר מדי. 143 יארד, טאצ'דאון ושתי חטיפות היו לאלוף הבא של ה-NFCמזרח. אולי.

שחקן פילדלפיה איגלס מייקל ויק. GettyImages
מה קורה לאיגלס? מייקל ויק לא מסתדר עם הגנת סן פרנסיסקו/GettyImages

גרין ביי (0:4) - דנבר (3:1) 23:49

חגיגה התקפית של האלופה בניצוחו של ארון רוג'רס. הקוורטרבק המדהים ירה לכל הכיוונים ובכל הצורות. מסירה ל-50 יארד לטאצ'דאון של ג'ורדי נלסון, אחת לגרג ג'נינגס, שלישית לג'יימס ג'ונס ורביעית לדונלד דרייבר כשלקינוח הוא גם דאג לשתי ריצות עצמאיות אל האנדזון, השנייה מהן אתלטית במיוחד. אפילו צ'רלס וודסון בא לעזרת ההתקפה עם חטיפה וטאצ'דאון. קייל אורטון ניסה וסידר שני טאצ'דאונים לאריק דקר, אבל זה לא קרוב להספיק מול גרין ביי. רוג'רס סיים עם 408 יארד, שיא קריירה חדש עבורו, גרג ג'נינגס עם 103 יארד בשבע תפיסות וג'ורדי נלסון עם 91 בחמש תפיסות. בדנבר אורטון עם 273 יארד וברנדון לויד תופס ל-136 יארד.

סן דייגו (1:3) - מיאמי (4:0) 16:26

הצ'ארג'רס נראים די טוב וזה הספיק להם מול מיאמי, שלא מצליחה להתגבר על חסרונו של קוורטרבק אמיתי ונותרת ללא ניצחונות. הדולפינים הובילו, אבל פיליפ ריברס ווינסנט ג'קסון התחברו ל-55 יארד ומשם סן דייגו לא הביטה לאחור. ניק נובאק, עם שלוש בעיטות שדה מוצלחות, סגר את הסיפור והשאיר את הניצחון בדרום קליפורניה. ריברס סיים עם 307 יארד וטאצ'דאון, ג'קסון נתן משחק גדול עם 108 יארד בשלוש תפיסות בלבד ובמיאמי, מאט מור, שנוסה כפותח, זרק ל-167 יארד והוחלף על ידי צ'אד הני במחצית השנייה.

אריזונה (3:1) - ניו יורק ג'איינטס (1:3) 31:27

ניצחון מלא באופי לניו יורק ג'איינטס, שמשאיר אותה צמודה לוושינגטון בראש ה-NFC מזרח (לקרוא ולא להאמין...). איליי ממשיך לייצג את משפחת מאנינג בכבוד ומסר ל-321 יארד עם שני טאצ'דאונים. שניהם הגיעו בתוך דקה, ברגעים האחרונים של המשחק והחזירו את הג'איינטס מבור גדול לניצחון. האקים ניקס תפס ל-162 יארד. הקרדינלס מצידם, כבר ראו את הניצחון, אחרי ששלושער של ביני וולס הציב אותם ביתרון 17:27 חמש דקות לסיום, אבל איליי הגיע ושדד אותו. חוץ מהטאצ'דאונים שלו, וולס חגג עם 138 יארד, כשלארי פיצג'רלד המתוסכל מוסיף 102 באוויר. קווין קולב מסר ל-237 יארד, בלי טאצ'דאון ועם איבוד אחד.

שחקן גרין ביי פאקרס ארון רודג'רס. Jonathan Daniel, GettyImages
חוויה לראות אותו משחק. ארון רוג'רס/GettyImages, Jonathan Daniel

אוקלנד (2:2) - ניו אינגלנד (1:3) 31:19

ניו אינגלנד קיבלה מבחן קשה ועמד בו בגבורה. שבוע אחרי ההפסד של הג'טס באותו אצטדיון, הגיעו לשם הפטריוטס ויצאו עם ניצחון. הקבוצה של טום בריידי שמטה יתרון מול בפאלו לפני שבוע ולא הרשתה לזה לקרות שוב. טאצ'דאון מבריידי לווס וולקר ועוד שניים בריצה של בנג'רוויס גרין אליס ואחר כך של סטיבן רידלי, סידרו לפאטס יתרון מבטיח בתחילת המחצית השנייה, עליו שמרו עד לסיום.

לראשונה העונה, בריידי נראה כמו בן אנוש והסתפק ב-226 יארד, שני טאצ'דאונים, אבל הכי חשוב, בלי איבודים. וולקר לעומתו, ממשיך להתפרע ותפס ל-158 יארד, כשהפטריוטס מוצאים גם את משחק הריצה שלהם ומסיימים עם 183 יארדים קבוצתיים, 97 מתוכם שייכים לרוקי סטיבן רידלי. וינס וילפורק עם חטיפה שנייה העונה, שוב שיעשע עם הריצה שלו. באוקלנד, ג'ייסון קמפבל היה טוב עם 25 מ-39 ל-344 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים , בעוד שדארן מקפאדן סגר עוד יום עבודה על 75 יארד בריצה ודריוס היוורד-ביי תפס 4 כדורים ל-115 יארד. מה שפגע בריידרס יותר מכל היה תשע עבירות שעלו להם ב-85 יארד והם יהיו חייבים לעבוד על המשמעת שלהם.

סיאטל (3:1) - אטלנטה (2:2) 30:28

משחק הפכפך בסיאטל, בין שתי קבוצות שנוטות להיות טובות בבית ורעות בחוץ. עד תחילת הרבע השלישי נראה היה שאטלנטה תתגבר על הבעיה שלה מחוץ לג'ורג'יה דום. צמד של מייקל טרנר על הקרקע ועוד אחד של טוני גונזאלס הגדול באוויר, סידרו לפאלקונס יתרון 7:27, אלא שמאותו רגע- הפתעה. בפעם המי יודע כמה היום, עוד קאמבק גדול, בכיכובו של טראבריס ג'קסון המושמץ, שמסר לשני טאצ'דאונים והריץ את התקפת הסיהוקס. למזלה של אטלנטה, בתוך כל הקאמבק הזה הצליח מאט בריאנט לכבוש את שער השדה השלישי שלו במשחק והניצחון נסע עם האורחים. מאט ריאן היה די טוב, 28 מ-42 ל-291 יארד, חוליו ג'ונס תפס ל-127 יארד. בקבוצה של פיט קרול, ג'קסון הפיק מעצמו 319 יארד עם 3 טאצ'דאונים, אבל גם 2 איבודים.

בולטימור (1:3) - ניו יורק ג'טס (2:2) 17:34

הרייבנס תמיד היו ידועים בהגנה הרצחנית שלהם, שהלילה עבדה כמו משוגעת והעניקה להם שלושה מארבעת הטאצ'דאונים שהבקיעה הקבוצה. זה התחיל בהחזרת פאמבל של ג'אמיל מקליין, נמשך בהחזרת חטיפה של דייויד האריס והסתיים בהחזרת חטיפה נוספת של לרדריוס ווב. מארק סאנצ'ז עם אחד מהאיבודים האוויריים (לדניאן טומלינסון עם השני) במשחק נורא של 11 מ-35 ל-119 יארד ללא טאצ'דאון, 163 יארד ב-10 מ-31 במשחק רע גם לג'ו פלאקו. הגנת הג'טס עובדת היטב, אבל ההתקפה נראית לא טוב. הרייבנס, מצידם, ממשיכים להתבסס בראש ה-AFC צפון.

טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Ezra Shaw, GettyImages
הפטריוטס יצאו עם ניצחון גדול ממגרש קשה. בריידי/GettyImages, Ezra Shaw

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully