וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "במשחקים קשים, הרוטציה תהיה עשרה שחקנים"

מאמן מכבי ת"א יודע כי לא ישתף 11 שחקנים בכל משחק. על שייר: ייקח לו זמן לחזור לרמה הגבוהה". אליהו: "האווירה טובה"

מכבי תל אביב השיגה הערב (שני) ניצחון חוץ שני ברציפות בליגה האדריאטית. אחרי שגברו על נובו מסטו הצהובים לא התקשו לדרוס עוד יריבה סלובנית חלשה, הפעם את לאשקו, 72:101.

מאמן מכבי, דיוויד בלאט, ידע בסיום היטב שאלו לא המשחקים בהם קבוצתו תשתפר והוא ייאלץ לחכות לאתגרים קשים יותר על מנת לדעת מה הרמה האמיתית של הקבוצה: "הקבוצות שנתמודד איתם על הפיינל פור של הליגה הזו, הן ברמת יורוליג לכל דבר. יהיו משחקים יותר קשים, שגם הם יהיו הכנה למבחנים האמיתיים שלנו"

כל שחקני הסגל הרחב שמכבי מחזיקה, זכו לדקות משחק היום והמאמן הסביר את החלטתו: "כשמובילים ב-20 או 30 הפרש, הרבה יותר קל לשתף את כולם. הקבוצה עושה מה שצריך ופותחת פער גדול, אז יש דקות לכל אחד. במשחקים קשים יותר נצמצם את הרוטציה לעשרה שחקנים".

אחד מאותם שחקנים שזכו לדקות היה ג'ון שאייר. הגארד האמריקאי שיחק 17 דקות, אך לא קלע כלל ונראה מעט מנותק מהקבוצה. בלאט מאמין שהשחקן פשוט צריך זמן התאקלמות: "קשה להיכנס לקבוצה כמו מכבי, בטח לשחקן שעזב את הקולג'ים וגם עבר פציעה לא קלה בעין. ייקח לו זמן לחזור לרמה הגבוהה, אבל הוא כבר יותר טוב ממה שהוא היה כשהגיע אלינו", סיכם המאמן.

ליאור אליהו היה מהבולטים בשורות מכבי, עם 18 נקודות ו-89 אחוז מהשדה ב-21 דקות. לאחר המשחק הוא אמר: "זה עוד משחק שעברנו בהצלחה. היריבה לא הייתה חזקה במיוחד, אבל חשוב לנו לשמור על כושר טוב. כל משחק כזה עוזר לנו לחיבור ולתיאום, לקראת המשחקים הקשים יותר, שיגיעו בהמשך. האווירה בקבוצה טובה מאוד, כולם מפרגנים אחד לשני, כיף לנו לשחק ככה"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully