וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאטית: מכבי תל אביב הביסה את לאשקו 72:101

הצהובים דרסו גם במשחקם השני סלובניה. בלאט שיתף את כל הסגל כבר באמצע הרבע השני. 18 נק' לשחורציאניטיס ואליהו

אם לשפוט על פי צמד משחקיה הראשונים בליגה האדריאטית, מכבי תל אביב נמצאת ברמה או שתיים מעל חברותיה מהבלקן. אחרי ה-68:83 הנינוח על נובו מסטו ביום שבת, עשתה לעצמה הערב (שבת) האלופה הישראלית חיים עוד יותר קלים לעצמה כשמחצה 72:101 את לאשקו החלשה. ביום חמישי יארחו דיוויד בלאט ושחקניו את ציבונה זאגרב, במה שיהיה משחק שלישי תוך חמישה ימים, ואז יחלו בהכנות לקראת פתיחת ליגת העל ב-16 לחודש.

אם במשחק הרשמי הראשון של הצהובים העונה לא השתמש בלאט בכל הרוטציה שלו, הערב שיתף המאמן את כל 11 שחקני הסגל שלו כבר באמצע הרבע השני. תיאו פפאלוקאס, שלא שיחק מול נובו מסטו, קיבל דקות בכורה רשמיות בצהוב, בעוד דיוויד בלו לא התלבש. גם זה כמובן לא הפריע לאלופה הישראלית, שסיימה את הרבע הראשון ביתרון 16, את המחצית בפלוס 23, ובשלהי הרבע השלישי אפילו הוליכה ב-36 נקודות הפרש. אחוזי הקליעה אומרים הכל: כשקולעים 37 מ-46 ל-2 נקודות (80.4%!), אי אפשר שלא להביס.

הצהובים נראו מאוד מחוברים לכל אורך המשחק, ובמישור האישי ניתן לציין לטובה את דווין סמית', שפתח את המשחק מצוין, ליאור אליהו וסופוקליס שחורציאניטיס, שנמצאים בכושר טוב מאוד, וכן את גיא פניני ושון ג'יימס שבלטו בדקות שקיבלו. ג'ורדן פארמר ניצל את מרבית הזמן כדי לנהל את המשחק ולמסור לאחרים, וכמוהו גם פפאלוקאס. בסופו של דבר, גם בלאט בוודאי עדיין לא בטוח מה ניתן לקחת מהמשחק הערב או צמד המשחקים בסלובניה, והמבחנים הגדולים באמת של מכבי תל אביב יהיו בהמשך העונה. בינתיים זה נראה מצוין.

מהלך המשחק

רבע ראשון:

כמו במשחק הראשון, גם הפעם העלה בלאט בחמישיה את יוגב אוחיון, ג'ורדן פארמר, דווין סמית', ליאור אליהו וסופוקליס שחורציאניטיס. ההתקפה הצהובה נראתה טוב בפתיחה ועלתה ל-5:11 מהיר ולאחר מכן ל-9:19, הרבה בזכות סמית' שהמשיך את היד החמה מנובו מסטו. הדקות הבאות היו שייכות למחליפים: פפאלוקאס עלה מהספסל לדקות בכורה רשמיות במדים הצהובים, שון ג'יימס סיפק מטריה אווירית טיפוסית, וגיא פניני תפר שלשה שקבעה 12:26. הרוטציה של בלאט התרחבה לה, ולפני שהרבע הראשון הסתיים ב-19:35 מוחץ לצהובים, נכנסו לפרקט גם ג'ון שייר ומילאן מצ'באן.

רבע שני:

טל בורשטיין עלה לפרקט בפתיחת הרבע השני, והיה לשחקן העשירי בצהוב שנכנס לשחק תוך עשר דקות. שחורציאניטיס ואליהו המשיכו לשלוט בצבע, ההפרש צמח מרגע לרגע ושש דקות למחצית עמד על 20:42. ריצ'ארד הנדריקס עלה גם הוא מהספסל ובכך כל שחקני הסגל הצהוב שהתלבשו למשחק קיבלו דקות כבר בתוך הרבע השני, וריצת 0:9 קבעה 23:52 לאלופה הישראלית. עד המחצית הצליחה לאשקו לצמק עד 54:31 "בלבד". אליהו הוליך את רשימת קלעי המחצית הראשונה עם 11 נקודות, סמית' הוסיף 10 ופניני ושחורציאניטיס תרמו 7 כ"א. שימו לב לאחוזי מכבי תל אביב ל-2 נקודות ב-20 הדקות הראשונות - 16 מ-20 (80%!).

רבע שלישי:

את הרבע השלישי פתחו פארמר, בורשטיין, סמית', אליהו וג'יימס, מה שלא ממש שינה את פערי הרמות או גודלו של ההפרש. פארמר, שזרק רק פעם אחת במחצית הראשונה, קלע את שתי הנקודות הראשונות שלו, וסידר אסיסט לאליהו שקבע 36:65. הפרש השיא המשיך להישבר מדקה לדקה, כששיתוף פעולה יפהפה בין פפאלוקאס ופארמר העמיד את לוח התוצאות על 40:78, לפני שהרבע כולו הסתיים ב-48:81 לאלופה הישראלית.

רבע רביעי:

לאשקו פתחה את הרבע האחרון עם ריצת 0:8, אלא ששלשה של פניני קטעה את המומנטום הסלובני וקבעה 58:86, שבע דקות לסיום. מיותר לציין כי הדקות הבאות, כמו אלה שקדמו להן למען האמת, היה גארבג' טיים אחד ארוך. ההפרש צמח ל-60:98, עד שנעצר על 72:101 בסיום.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סופוקליס שחורציאניטיס 18 (7 מ-9 מהשדה, 9 ריבאונדים), ליאור אליהו 18 (8 מ-9 מהשדה), גיא פניני 12, דווין סמית' 10, מילאן מצ'באן 10, ריצ'ארד הנדריקס 9 (7 ריבאונדים), שון ג'יימס 8 (2 חסימות), ג'ורדן פארמר 6 (5 איבודים, 4 אסיסיטים), טל בורשטיין 5, יוגב אוחיון 3, תיאו פפאלוקאס 2 (4 אסיסטים). ג'ון שייר שותף אך לא קלע.

חלוקת הדקות במכבי תל אביב הערב: ג'ורדן פארמר 22, גיא פניני 21, ליאור אליהו 21, יוגב אוחיון 19, ג'ון שייר 17, מילאן מצ'באן 17, דווין סמית' 17, סופוקליס שחורציאניטיס 15, שון ג'יימס 14, ריצ'ארד הנדריקס 14, תיאו פפאלוקאס 12, טל בורשטיין 12.

בלטו בלאשקו: אלן אומיץ' 11 נקודות, ולדימיר פאניץ 11, ג'ון רוברטסון 10.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully