וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל באר שבע: "גיא לוי מועמד ראוי"

3.10.2011 / 11:12

גורם בבאר שבע על הפגישה בין הבעלים למאמן לשעבר: "אלונה רצתה לנקות את השולחן". ברקת תשוחח גם עם סיני ולחמן

רוני לבנה

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

"גיא לוי מועמד ראוי, אבל אלונה (ברקת) רצתה לנקות את השולחן קודם ולכן נועדה הפגישה אתמול. בקדנציה הקודמת קרו דברים שהביאו את אלונה למצב לא נעים והיא נאלצה להיפרד ממנו. אסור שהמצב הזה יחזור. מבחינה מקצועית, יש לה הערכה גדולה אליו. הוא גם יודע להתבטא בצורה נכונה, בדרך שהיא אוהבת". כך אמר הבוקר (שני) גורם בהפועל באר שבע בעקבות מועמדותו של גיא לוי לאימון הקבוצה, עליה פורסם שלשום. לוי ישוחח היום פעם נוספת עם ברקת, שתערוך קודם שיחות עם משה סיני ואייל לחמן, שמועמד גם למכבי פתח תקוה.

כזכור, אתמול התקיימה פגישה בשעות הבוקר בין הבעלים למאמן הקבוצה לשעבר, במטרה לברר האם השניים "יכולים ליישר קו מבחינת מדיניות המועדון", כהגדרת גורמים במערכת. ברקת התרשמה מלוי ולאחר השיחה הודיעה כי תחליט ביממה הקרובה על המאמן הבא. ברקת שוחחה הבוקר עם המנכ"ל אסי רחמים בנוגע למאמן וביקשה ממנו לחוות את דעתו בעניין. רחמים מנה בפני הבעלים את היתרונות והחסרונות של לוי.

מי שיעבירו את אימון הקבוצה היום הם עוזרי המאמן שמעון ביטון ודני גולן. כפי שפורסם אתמול, ניסו אביטן מועמד להיות עוזרו של המאמן הבא. בתוך כך, במועדון הודיעו כי הבלם איבן גארידו, שהוצע בסוף השבוע, הגיע להתרשמות ועבר בדיקות רפואיות. השחקן יוחתם רק באישור המאמן הבא.

דני גולן אמר לאחר פגישתו עם ברקת: "הייתה פגישה מצוינת, אמרנו את דעתנו, נראה איך מסדרים את הדברים. אלונה ביקשה כרגע זמן, אם נצטרך להעביר עוד אימון או שניים נעשה את זה ברצון".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully