וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "אין מאמן בליגה שקיבל תמיכה כמו קלינגר"

2.10.2011 / 9:12

הבעלים של ב"ש לא אהבה את ההאשמות ממקורבי המאמן: "האכזבה היחידה שלי היא על האופן בו הוא החליט לעזוב"

"לאלונה הייתה הרגשה שמשהו לא בסדר עוד במהלך המשחק, זאת הפעם הראשונה שקלינגר לא קם מהספסל לאורך כל 90 הדקות", אמר אמש (שבת) מקורב לניר קלינגר ואלונה ברקת אחרי הודעת ההתפטרות של המאמן. "ניר לא בגד באלונה", המשיך המקורב. "זו תוצאה של מועדון שלא יודע לקבל החלטות בזמן. לאחר המשחק מול מכבי תל אביב, אלונה ואסי (רחמים) נפגשו ואף אחד מהם לא רצה לקבל החלטה. הם פשוט חיכו. קלינגר עזב בזמן הכי מתאים מבחינתו. אף אחד לא ירק לה בפנים. יכול מאוד להיות שהוא נפגע מהפרסומים על כך שהיא מחכה שהוא יילך והחליט לעזוב בעצמו".

אותו מקורב נשאל לגבי הסיבות שבגללן המאמן עזב ואמר: "אפשר להבין את אלונה ואפשר להבין אותו. אם הוא היה עוזב במחזור שעבר היה יוצא לו שם של מאמן שהלך ללא ניצחון. אולי מעכשיו אלונה תהיה קשוחה יותר עם המאמנים שלה. אני יכול לומר בוודאות שקלינגר שמע שאלונה התייעצה מאחורי הגב שלו עם בכירים בכדורגל לגבי מאמנים אחרים במהלך בימים האחרונים. אולי הם העבירו לו את המסרים".

ברקת עצמה הכחישה את הדברים ואמרה הבוקר: "אני חושבת שאין בעלים בליגת העל שנתן למאמן תמיכה כמו שהענקנו לקלינגר. נתנו לו את כל התנאים כדי להצליח. שקט, תנאים ושחקנים, וסתם מנסים לסכסך בינינו. אני עצמי לא שמעתי שאיימו על קלינגר, ואם עשו את זה אני ממליצה לו לפנות למשטרה. מבחינת הקבוצה נתנו למאמן את השקט כדי שיוכל להוציא את הקבוצה מהמצב אליו היא נקלעה, גם היום אני חושבת שהוא מאמן מצוין, האמנתי בו וזה התפקיד שלי, לקבל החלטות".

"ניר בחר להודיע לי רגע לפני התקשורת שהוא הולך", המשיכה ברקת. ,אבל בטלפון ולא בשיחה בארבע עיניים על כוס קפה, ואז היינו בודקים איך אפשר לעזור. האכזבה היחידה שלי מניר היא האופן בו הוא החליט לעזוב. חטפנו על הראש הרבה בתקופה האחרונה ובצדק כי הקבוצה לא פתחה את העונה בצורה שרציתי, אבל הוא היה יכול לפגוש אותי בבוקר ולעשות את זה בצורה יותר מסודרת".

לגבי זהות המאמן הבא אמרה ברקת: "אני צריכה לחשוב טוב לפני שאחליט על כך, בשביל זה אני מתכוונת להיפגש עם אסי רחמים ולהחליט יחד. כל השמות שהוזכרו הם מועמדים פוטנציאליים. יש לנו חדר הלבשה חזק ושקט, ואני מאמינה שנצא מהמצב הזה למרות הטלטלות".

כזכור, גם בצד של ברקת נפגעו אתמול. "ניר היה צריך לבוא לאלונה ולספר לה את זה בארבע עיניים. הוא לא השאיר לה ברירה עם שיחת הטלפון הזאת. אולי זה מה שהוא רצה", אמרו בסביבתה של הבעלים. ברקת התייעצה עם אותם בכירים לגבי שניים מהמועמדים שהוזכרו – גיא לוי ואייל לחמן. גם שמו של משה סיני הוזכר. ברקת לא בטוחה שכדאי למנות את לוי לתפקיד משום שהוא עזב בעבר לאחר שלקראת סיום העונה התגלעו חילוקי דעות רבים. אתמול כבר נעשתה פניה באמצעות גורם שלישי לסוכן השחקנים ירון גלעדי בעניינו של המאמן. כפי שפורסם אתמול, ברקת רצתה מאוד את רוני לוי, אבל המאמן חתם בקפריסין. בבאר שבע היו מוכנים לשלם לאחרון סכומי עתק כדי שיסכים לחזור לישראל.

כעת מתכוונים במועדון לבצע מספר שינויים גם בגזרת שחקני הרכש. השוער מרצ'ין צבאי עשוי להמשיך ולשבת על הספסל ויעזוב כנראה רק בינואר, או לפני אם יושג איתו סיכום כספי. לאחר העזיבה של המגן לואיס טורס, ברקת אמורה לאפשר למאמן החדש לצרף זר חופשי נוסף עד ינואר וזר נוסף בחלון ההעברות שייפתח בדצמבר.


קלינגר הפתיע והתפטר דווקא אחרי ניצחון הבכורה שלו

באר שבע צברה נקודות ראשונות עם 0:2 על הפועל חיפה

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully