וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים: "בקיץ הזה שילמנו את מחיר ההצלחה"

3.10.2011 / 12:30

מאמן מכבי ראשון לציון סיפר על הסיבות בעטיין הביאו ארבעה זרים חדשים. הקפטן חנוכי: "כולם פה אוהבים לעבוד קשה"

קובי אליהו

מכבי ראשון לציון ערכה הבוקר (שני) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת פתיחת עונת 2011/12 בלשכת ראש העיר דב צור. הקבוצה של אפי בירנבוים, שממשיך במועדון זאת העונה השלישית ברציפות וחתם בקיץ האחרון על חוזה ל-3 עונות, עברה הקיץ מספר שינויים דווקא לאחר ההצלחה בעונה שעברה, בה סיימה הקבוצה במקום הרביעי לאחר הופעה מכובדת בפיינל פור. השינוי הראשון הוא בעמדת עוזר המאמן, לאחר שרועי חגאי עבר לבני השרון/הרצליה ובמקומו הגיע מתן חרוש.

הבסיס הישראלי של הקבוצה נשאר גם העונה, ויכלול את הקפטן ניצן חנוכי והצעירים אייל שולמן, איגור נסטרנקו ואור סולומון, ואליהם הצטרפו הותיקים עמית בן דוד ועמית תמיר, והצעירים רום קורנליוס וסשו ננקוב. הקבוצה צירפה ארבעה זרים - ג'ו קרופורד, ברנדון באומן, דרווין קיצ'ן ואדריאן אוטר. חברת "אופיצי" תמשיך לאמץ את הקבוצה זאת השנה השלישית ברציפות.

מאמן הקבוצה אפי בירנבוים דיבר על ההכנות לעונה: "אנחנו עובדים ימים כלילות. זה היה כבוד בשבילי, שאחרי שנתיים במועדון, הציעו לי חוזה לשלוש שנים. למועדון הזה יש חזון, שנבנה מיום ליום ומרגע לרגע, ואנחנו רואים את זה כל אימון, ואפילו לפי זה שהיו"ר עוקב אחרי הנוער, והנוער הזה גם מגיע לבוגרים. אנחנו מכוונים העונה להגיע למקומות 1-6".

בירנבוים הוסיף: "בקיץ הזה שילמנו את מחיר ההצלחה. כל השחקנים הזרים, קיבלו חוזים הרבה יותר טובים במקומות אחרים, ולא יכלנו להחתים אותם ולהישאר במסגרת התקציב שלנו. כמו כן, עזב אותנו הקפטן שלנו, עזב אותנו עוזר המאמן שאני מאחל לו הצלחה, ומאמן הכושר קיבל חוזה בהפועל ירושלים. בעזרת הבסיס שיש לנו במחלקת הנוער אנחנו נמשיך קדימה, הצלחנו אחרי מאמצים להחתים את ניצן חנוכי, שיש לו עבר מאוד רציני בכדורסל, וכבר באימון הראשון ראינו שהוא לא צריך לדבר הרבה".

הקפטן חנוכי אמר: "אני שמח להמשיך במועדון הזה, ואני מרגיש כמו בבית ומרגיש הכי נוח בעולם. זה נראה לי החלטה לא קשה להמשיך לצידו של אפי, והשנה אני אהיה קפטן, גאווה אישית בשבילי. כמו שאפי אמר לשמחתי, היו לי סטאז'רים טובים בתפקיד, ואני בטוח שאעמוד באתגר.

חנוכי התייחס לסגל שנבנה: "אני חושב שהשנה יש לנו שילוב טוב של שחקנים צעירים וותיקים, ושמנו דגש על החומר האנושי, דבר לא פחות חשוב מהיכולות המקצועיות, יש פה אנשים מדהימים. כולם פה אוהבים לעבוד קשה, דבר שיעזור לנו להפיק את המקסימום, אני מקווה שהמועדון ימשיך בקו שלו ולהישאר בצמרת, ושתהיה שנה טובה".

יושב ראש הקבוצה, משה קליסקי, דיבר במסיבת העיתונאים בעיקר על פעילות הנוער והילדים במועדון: "מכבי ראשון לציון היא מועדון הכדורסל הגדול בארץ. יש לה 34 קבוצות תחרותיות, החל מהקט סל, עבור בילדות ובנערות, וכלה בקבוצת הבוגרים. בנוסף יש לנו גם מעל אלף ילדים שפועלים כל שנה במסגרת בית הספר לכדורסל. הפעילות הזו מתאפשרת בזכות כמות המתקנים בעיר הזו.

אנחנו רוצים לבנות קבוצה שתהיה בנויה ברובה על שחקנים שגדלו במחלקת הנוער. כבר היום, יש לנו חמישה שחקנים שגדלו במועדון, ושניים מהם נמצאים ברוטציה של הקבוצה, ישחקו וגם יהיו דומיננטיים, ואני מקווה שיפרצו קדימה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully