וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "המשחק הגרוע ביותר שלנו"

מאמן מילאן גם הסביר: "טבעי ששחקנים שכל הזמן משחקים יתעייפו". קונטה: "יובנטוס עדיין צריכה ללמוד לחשוב כמו קבוצה"

למרות ששלוש דקות לסיום המשחק בין יובנטוס למילאן אתמול עוד נדמה היה שהקבוצות יחלקו בנקודה, היה זה חלוץ מילאן זלאטן איברהימוביץ' שהודה כי ליובה הגיע לנצח 0:2. איברהימוביץ' אמר בסיום" זה היה משחק קשה, אבל יובנטוס הייתה טובה יותר והתוצאה מוצדקת כי הם שלטו. אנחנו לא הצלחנו להתארגן על המגרש וכל המחמאות צריכות להיות ליובה על משחק מצוין".

באשר למצבה העגום של מילאן, שהשיגה חמש נקודות בחמישה משחקים, אמר איברהימוביץ': "נחזור לעניינים אחרי פגרת הנבחרות. היו לנו הרבה פצועים כולל פאטו ורוביניו. אנחנו טובים בדיוק כפי שהיינו בשנה שעברה, וזה בטוח. אנחנו פשוט צריכים להיות סבלניים, וכשקצב המשחק שלנו יחזור לעצמו ננצח את כולם".

גם מאמן מילאן מסימיליאנו אלגרי הודה כי יובנטוס היתה הקבוצה הטובה יותר על המגרש ואמר בסיום: "זה היה המשחק הגרוע ביותר שלנו העונה וליובנטוס הגיע לנצח. אני מאוד לא מרוצה מהתוצאה, אבל הם עשו הרבה יותר מאיתנו. זה מאוד מעצבן להפסיד משערים בדקות האחרונות. זה נכון שהם היו יותר טובים, אבל קיווינו לצאת מהמשחק הזה עם נקודה אחת. בסך הכל זה די נורמלי שאותם שחקנים שמשחקים במשך חודש וחצי יתעייפו".

מאמן המנצחת, אנטוניו קונטה, היה מרוצה וטען שהגיע לקבוצתו לנצח: "הגיע לנו גול מוקדם, אבל קבוצה כמו מילאן עם כוכבים כמו זלאטן, קסאנו ועימנואלסון, יכולה לשלוף בלי בעיה שפן מהכובע. אם היינו סופגים, זו הייתה מכה נוראית, בגלל ששיחקנו נכון, והיו לנו האנרגיות הנכונות. לא ביצעתי חילופים, בגלל שלא רציתי לזעזע את שיווי המשקל של הקבוצה".

קונטה גם סיפר על המסקנות שלו לעתידה של יובנטוס: "הדבר החשוב ביותר עבורנו, הוא לחשוב כמו קבוצה, וזה מה שלמדנו הערב. אנחנו יודעים שכדי לנצח סוג כזה של משחק, אנחנו צריכים לשים בצד את הכשרונות האינדיוידואליים, ולהתרכז בלהיות קבוצה. אנחנו עדיין לומדים להיות קבוצה גדולה, אבל מהמשחק הערב נראה שאנחנו בדרך הנכונה. יש פה הרבה שחקנים טובים, אבל השנה אנחנו נצטרך שהם ישתדרגו לאלופים".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully