וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "הצלחנו לצאת מתקופה קשה"

מאמן ריאל מדריד מדבר על דרך חדשה אחרי ניצחון נוסף של הבלאנקוס. היגואין שכבש שלושער: "הייתי זקוק למשחק כזה"

עושה רושם שהניצחון של ריאל מדריד 0:4 על אספניול גרם למאמן ז'וזה מוריניו לשכוח מהמעידות מול לבנטה וסנטאנדר באמצע החודש שעבר. עם תוצאה נהדרת בברצלונה, שקדמו לה ניצחונות על איאקס בליגת האלופות ועל ראיו וייקאנו בליגהה ספרדית, נראה כי הבלאנקוס מרגישים בדרך חדשה לגמרי.

מוריניו הסביר את המצב החדש של ריאל מדריד לאחר הניצחון על אספניול ואמר: "הצלחנו להתגבר על מצב ממש קשה. כבשנו 13 שערים בשבוע אחד, אני שמח מאוד עבור הקבוצה ובמיוחד עבור השחקנים שלא קיבלו יותר מדי דקות עד עכשיו והיו נהדרים נגד אספניול כמו לסאנה דיארה, אלברו ארבלואה וגונזאלו היגואין". היגואין הארגנטינאי, שהחליף את קארים בנזמה, כבש שלושער בניצחון על אספניול ומאמנו הרחיב עליו את הדיבור כשאמר: "הוא מסוג השחקנים שכולם מודעים ליכולות שלהם. לא פחות מהשערים, עבורי היה חשוב לראות את היכולת נגד קבוצה שהקשתה עלינו מאוד עד שכבשנו את השער השני". היגואין עצמו, שנעדר לאחרונה תקופה ארוכה בגלל פציעה, אמר בסיום: "שיחקתי 90 דקות ואני מאוד מרוצה כי זה מה שיעזור לי לחזור לכושר משחק אופטימלי. היה לי קשה מאוד לחזור מהפציעה, הצלחתי להתאושש והייתי זקוק למשחק כזה. כל כך חיכיתי לשחק טוב ולהבקיע".

ריאל מדריד עלתה בזכות הניצחון למקום השלישי, אחרי ברצלונה ולבנטה שמקדימה אותה בנקודה. מוריניו התייחס לקבוצה שנושפת בעורפה של ברצלונה ואמר: "כל תשומת הלב מגיעה להם משום שזו קבוצה הרבה יותר קטנה. בסופו של דבר מדובר בנקודה ולא בעשר, כמובן שהייתי רוצה להיות מעליהם אבל זו רק נקודה אחת".

מי שעבדה קצת יותר קשה במחזור הזה הייתה המוליכה ברצלונה, שניצחה את ספורטינג חיחון 0:1 משער של אדריאנו בדקה ה-12. המאמן פפ גווארדיולה הבין בסיומו של המשחק שהשאלה הנשאלת היא למה "רק" 0:1 מול קבוצה כמו חיחון? "הם שיחקנו נגדנו נהדר, עם הרבה שחקנים מאחורה שהיו קרובים מאוד אחד לשני. הם סגרו אותנו מצוין ולא אפשרו לנו יותר מדי מרחב פעולה. שיחקנו טוב ב-30 הדקות הראשונות, אבל בכל פעם שאנחנו חוזרים לליגה ממשחק בליגת האלופות, אנחנו מגלים שיותר קשה לנו".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully