וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בוקה ג'וניורס הגדילה את הפער בפסגה

גברה 0:1 על טיגרה ופתחה מרווח של 5 נקודות מרפאלה, שניצחה 1:2 את לאנוס. הדרבי של אבז'נדה נגמר ב-1:1

טורניר האפרטורה הגיע למחצית הדרך, כאשר בסוף השבוע נערך המחזור העשירי. בוקה ג'וניורס ממשיכה להוליך את הליגה ונמצאת בדרך הבטוחה לאליפות ראשונה מזה שלוש שנים, לאחר שהאחרונה שלה הייתה אי שם באפרטורה 2008. הקבוצה של חוליו פלסיוני אירחה את טיגרה מהצמרת וגברה עליה 0:1 משער עצמי של רפאל קסטיינו בדקה ה-13. הניצחון העלה את היתרון של בוקה בצמרת על פני השנייה בטבלה, אתלטיקו רפאלה, לחמש נקודות, זאת בעקבות איבוד הנקודות של שאר היריבות של בוקה בצמרת - ראסינג קלוב, לאנוס וטיגרה עצמה, שהפסידה בבומבונרה.

אתלטיקו רפאלה - לאנוס 1:2

העולה החדשה והדי מפתיעה שפתחה את העונה בסערה ונחלשה קמעא מאז, חזרה לעצמה עם ניצחון ביתי. דווקא הפתיחה הייתה שייכת לאורחים, כשמריו רגיירו העלה אותם ליתרון אחרי 20 דקות, פאבריסיו פונטאניני (51) ופדריקו גונסאלס (55) בצמד מהיר השאירו את שלוש הנקודות בבית. לאור הניצחון ושאר תוצאות המחזור עלתה רפאלה למקום השני עם 19 נקודות.

ראסינג קלוב - אינדפנדיינטה 1:1

הדרבי הלוהט והחם של אבז'נדה הסתיים בתיקו, שחיבל בסיכויי האליפות של לה אקדמיה. הקבוצה הביתית חגגה ראשונה כבר אחרי פחות משתי דקות מכיבוש של גבריאל האוצ'ה. פאקונדו פארה איזן בדקה ה-18 לזכות השדים האדומים, והתוצאה נשמרה עד הסיום.

ולס סארספילד - סן מרטין 0:1

הקבוצה של ריקרדו גארקה ממשיכה להיכנס לעניינים והשיגה עוד שלוש נקודות דחוקות, לאחר ניצחון מינימלי. אסקייל רסקלדאני הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-66, ולס עם 14 נקודות והיא במקום השמיני בליגה.

משחקים נוספים:

אול בויס - אולימפו 2:1
לאול בויס: מאורו מאטוס (42), לאולימפו: חוליו פורץ' (28), אנדרס פרנסויה (77)

בלגראנו - ארחנטינוס ג'וניורס 2:1
לבלגראנו: פדריקו אלמנרס (65), לארחנטינוס: חואן חוסה מוראלס (4), רוברטו ברום (57)

* בליגה השנייה, ריבר פלייט, שרוצה לשוב לליגה הבכירה, סיימה את משחק החוץ שלה בתיקו 0:0 מאכזב עם פרו. אחרי שמונה מחזורים, הקבוצה של מתיאס אלמיידה עדיין מובילה את הטבלה עם 16 נקודות מ-24 אפשריות. אינסטיטוטו העפילה למקום השני עם 15 נקודות, כמו לשלישית רוסאריו סנטראל. חימנסיה חוחוי רביעית עם 14 נקודות.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully