וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה 1:2 את המבורג

צמד של הונטלאר סידר לרויאל בלוז ניצחון ליגה שני ברציפות ועלייה למקום הרביעי. האנובר-ברמן 2:3, שלושער לעבלדואי

המחזור השמיני בבונדסליגה, שנפתח בצורה פוריה במיוחד ועם כמה הפתעות, יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים מרתקים במיוחד. במפגש הפותח הצליחה האנובר להפתיע את ורדר ברמן ולנצח אותה 2:3, ההפסד השני של תומאס שאף ושחקניו העונה וראשון מאז המחזור השני. במשחק הנועל של המחזור הצליחה שאלקה לנצח 1:2 בחוץ את המבורג ולעלות למקום הרביעי.

המבורג - שאלקה 2:1

הרבה דיבורים היו לפני המשחק על המפגש בין מאמן שאלקה הטרי הוב סטיבנס לקבוצה שהתעניינה בו, המבורג. בסופו של דבר, סטיבנס יצא מחייך עם ניצחון חוץ 1:2 יקר במיוחד. המאמן ההולנדי נשאר עם מאזן מושלם אחרי שני משחקים מאז הגיע ולוקח את שאלקה למקוםם הרביעי בליגה, מרחק ארבע נקודות בלבד מבאיירן. מנגד, מי שחשב שהחתמתו של רודולפו קארדוסו תיקח את המבורג קדימה התבדה. כנראה שהשפן עבד רק במחזור הקודם מול שטוטגרט.

הרויאל בלוז עלו ליתרון בדקה ה-14 כשהגבהה של מרקו הגר מצאה את קלאס יאן הונטלאר באגף הרחוק והחלוץ ההולנדי נגח נהדר לפינה הרחוקה ופנימה את ה-0:1 של שאלקה. הקבוצה הביתית הצליחה לאזן בדקה ה-38 כשמלאדן פטריץ' קיבל בישול מז'י ג'ין לם ובעט פנימה את ה-1:1. אך הרויאל בלוז לא נשברו והצליחו להשיג את השער השני והמנצח בדקה ה-73 כששוב זה היה הונטלאר, הפעם אחר בישול של כריסטיאן פוקס המצוין.

האנובר - ורדר ברמן 2:3

הקבוצה של מירקו סלומקה ממשיכה להיות הכבשה השחורה של הבונדסליגה והצליחה לעצור הפעם את המדורגת שנייה בליגה. האנובר ניצחה 2:3 את ורדר ברמן ועלתה למקום הרביעי, בו סיימה את העונה שעברה רק במחזור האחרון ולאחר שאיבדה את המקום השלישי לבאיירן מינכן. מוחמד עבדלואי הנורבגי הצעיר כבש שלושער לזכות האנובר, בעוד מרקו ארנאוטוביץ' וקלאודיו פיסארו צימקו לאורחת.

האנובר עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה לאחר שפיליפ ברגפריידה הכשיל ברחבה את לארס שטינדל. עבדלואי בעט את הפנדל מדויק פנימה וקבע 0:1. בדקה ה-38 כבשה האנובר את השני כשמסירת רוחב של יאן שלאודרף מצאה את החלוץ הנורבגי, שבעט פנימה את ה-0:2. ברמן עוד הצליחה לצמק לפני המחצית כשארנאוטוביץ' קיבל כדור בתוך הרחבה מקלאודיו פיסארו ובעט שטוח וחזק פנימה את ה-1:2.

בדקה ה-59 הצליחה האנובר לכבוש את השלישי כשסרחיו פינטו מצא את עבדלואי בודד ליד השער והנורבגי בעט פנימה את ה-1:3 והשלים שלושער. בדקה ה-78 ביצע ארנאוטוביץ' עבירה פרועה וראה את הכרטיס האדום, מה שלא הפריע לפיסארו לצמק ל-2:3 משער נהדר, אך כך זה גם נגמר.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully