וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מים פתוחים: מקום שמיני למיכאל דמיטרייב בהונג קונג

מדליסט הארד מאליפות אירופה סיים את העונה עם הישג מצוין בגמר הסבב העולמי: "ההצלחה נותנת לי אנרגיה לשנה החדשה"

שחיין המים הפתוחים מיכאל דמיטרייב, מדליסט הארד מאליפות אירופה במים פתוחים, סיים היום (ראשון) את העונה עם מקום שמיני בגמר הסבב העולמי בהונג קונג. 40 שחיינים התייצבו לתחרות הגמר למרחק 10 ק"מ המסכמת עונה מתישה. 23 שחיינים התקדמו בדבוקה אחת עד כשני ק"מ לסיום ואז החלו לנשור מהדבוקה אחד אחרי השני. ב-800 מ' האחרונים נותרו 10 השחיינים הטובים ביותר אשר הצליחו להחזיק בקצב המהיר של אלוף העולם תומס לורץ שהוביל את החבורה.

דמיטרייב, שהיה לאורך כל הדרך בדבוקה המובילה, הצליח לשמור על מקומו גם בתוך העשירייה שנותרה, ולקראת שער הסיום שיפר מיקום וחלף על פני הגרמני וושבורגר, שסיים עשירי באליפות העולם האחרונה. דמיטרייב עצר את השעון בזמן 1:58.23 שעה וסיים במקום השמיני. המנצח של הגמר הוא תומס לורץ שסיים שמונה שניות מהר יותר ממיכאל דמיטרייב.

לאתר איגוד השחיה אמר דמיטרייב: "ההצלחה שלי בגמר הסבב העולמי נותנת לי המון אנרגיה לקראת השנה החדשה. אני מתכוון לצאת לגרמניה ולהתאמן במשך כל העונה יחד עם תומס לורץ ופיטר סטויצ'ב. התחרות החשובה שלי היא בחודש יוני בסטובל שבפורטוגל, שם אני צריך לקבוע את המינימום האולימפי ואני מקווה להיות הראשון שמייצג את ישראל באולימפיאדה בענף המים הפתוחים".

המאמן חנן גלעד אמר: "מיכאל משתפר כל הזמן ועדיין יש לו טווח שיפור גדול. זה סיכום מעולה של השנה ולפי החישובים שעשו פה שחיינים אחרים, מיכאל גם סיים רביעי בדירוג הניקוד המצטבר של כל השנה, וזה יתן לו מענק כספי יפה לשנה החדשה.

שחיה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully