וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף רוזן: "המטרה העונה היא פיינל פור"

מכבי חיפה מקיימת מסע"ת לרגל פתיחת העונה והבעלים האמריקאי שלה מכוון גבוה: "מצפים לפתיחת הארנה החדשה"

העונה שעברה לא הייתה קלה למועדון הכדורסל של מכבי חיפה. לקבוצה של ג'ף רוזן היו הרבה מאוד ציפיות, אך הקבוצה התרסקה לחלוטין וסיימה את הליגה הסדירה במקום התשיעי מתוך עשר קבוצות, מחוץ לפלייאוף ועם סדרה נגד הירידה. למזלה, באותה סדרה היא הצליחה להתגבר על עירוני אשקלון ולהישאר עונה נוספת בליגת העל. הערב (ראשון), פתחה הקבוצה את עונת המשחקים החדשה במסיבת עיתונאים. חיפה תחל העונה בשיתוף פעולה עם מכבי הוד השרון מהליגה הלאומית, במסגרתו תשמש הקבוצה מהשרון כקבוצת בת לחיפאים. אל הכרמל הגיעו בפגרה שחקן ניו יורק נטס לשעבר שון וויליאמס, הגארד ג'רמי וויז והפורוורד הישראלי שון לבנובסקי. סילבן לנדסברג הוא השחקן המרכזי שנשאר בסגל מהעונה שעברה.

הבעלים ג'ף רוזן שלח מסר ממקום מושבו בארצות הברית: "למרות שהייתי רוצה להיות איתכם, אני מודה לכל מי שהגיע. אני נרגש לקראת העונה, יש לנו שחקנים נהדרים, אלו שחוזרים לעונה נוספת ואלו שהצטרפו. אני גאה בצוות המקצועי שלנו. אנחנו מחכים לאוהדי הקבוצה, שיגיעו לאולם הביתי שלנו ויתנו אווירה נהדרת ותומכת. המטרה העונה היא להגיע לפיינל פור. אנחנו מצפים לפתיחתה של הארנה החדשה בעונה הבאה".

גם המאמן מיקי גורקה, שמונה לתפקיד לפני סיום העונה שעברה והשאיר את הקבוצה בליגה, נשמע בטוח ביכולות של קבוצתו: "יש לנו סגל שיכול להתמודד מול כל קבוצה, בכל מקום. אנחנו כמו משפחה, הקבוצה הכי צעירה בליגה ולכולנו יש מה להוכיח. אנחנו רעבים ורוצים לעשות את הדברים על המגרש ולא בדיבורים. אם נשחק יחד ונתחבר, נעשה שנה מוצלחת. זו קבוצה אטרקטיבית, ואני מקווה שהאולם יהיה מלא. אם נשחק מול חצי אולם ריק, הניצחונות יהיו פחות משמעותיים. אני קורא לאוהדי הכדורסל בצפון לבוא ולתמוך בנו"

השחקן הישראלי המרכזי של הקבוצה הוא הקפטן אבי בן שימול, שעבר את העונה הקודמת הקשה עם הקבוצה. כמו רוזן וגורקה, הוא מצפה לשיפור העונה: החיבור בין כולם הרבה יותר טוב ממה שהיה ואני מאמין שנוכל להגיע למשהו חיובי יותר מבעבר"


כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully