וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ערן זהבי סחט פנדל בניצחון פאלרמו

הקשר הישראלי נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה ובלט ב-0:2 על סיינה. אודינזה ראשונה אחרי 0:2 על בולוניה

כל איטליה מחכה למשחק הגדול בין יובנטוס למילאן שייערך הערב (ראשון, 20:45, ספורט 5+) וכמתאבן הוגשו בשעות הצהריים שבעה משחקים נוספים. אודינזה עלתה לפסגה באופן זמני עם 0:2 קטן על בולוניה, כאשר פאלרמו ניצחה 0:2 את סיינה, במשחק בו ערן זהבי נכנס בפתיחת המחצית השנייה וסחט את הפנדל שהוביל לשער השני. לאציו ניצחה בחוץ 1:2 את פיורנטינה, בעוד סבסטיאן ג'ובינקו כבש צמד והוביל את פארמה ל-1:3 על גנואה.

פאלרמו - סיינה 0:2

המארחים שמרו על מאזן ביתי מושלם ונותרו דבוקים לחבורה המובילה, למרות משחק לא גדול מול סיינה. פבריציו מיקולי בישל לג'וליו מיליאצ'ו בדקה ה-19, לפני שפינה את מקומו לערן זהבי בפתיחת המחצית השנייה. הקשר הישראלי היה פעיל מאוד ב-45 הדקות שלו, רשם החמצה גדולה בדקה ה-70 אחרי הדיפה רעה של השוער האורח ובתוספת הזמן סחט פנדל ואדום מלוקה רוסטיני, אותו הפך אבל הרננדס לשער השני. פדריקו בלצארטי הורחק מוקדם יותר משורות פאלרמו.

אודינזה - בולוניה 0:2

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות בכל המסגרות, הזברטה חזרו לנצח והם עדיין ללא הפסד העונה, ולפחות באופן זמני גם במקום הראשון. אנטוניו די נטאלה הנפלא חזר להרכבה של אודינזה מול בולוניה החלשה, אבל על השער הראשון היה חתום דווקא הבלם מהדי בנאטיה, שהבקיע מקרוב בדקה ה-29 אחרי קרן של דמיאנו פרונטי. די נטאלה לא ויתר על הרעדת הרשת, כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-72.

פיורנטינה - לאציו 2:1

שתי קבוצות שחולמות על צמרת, פיורנטינה ולאציו, סיפקו מאבק צמוד שהוכרע בסופו של דבר רק בדקות הסיום. אלסיו צ'רצ'י כבש מזווית קשה בדקה השמינית אחרי בישול של סטבן יובטיץ' המצוין, אבל הרנאנס איזן בדקה ה-48. לאציו כבר ראתה איך היא מסיימת בתיקו שלישי העונה, אלא שאז מירוסלב קלוזה, מבשל השער הראשון, נגח לרשת בדקה ה-83 והכריע את ההתמודדות.

משחקים נוספים:

נובארה - קטאניה 3:3
לנובארה: מרקו ריגוני (49 בפנדל), טאקיוקי מורימוטו (65), ג'דה (85). לקטאניה: ניקולה לגרוטלייה (14), פרנצ'סקו לודי (56), אלחנדרו גומס (90)

פארמה - גנואה 1:3
לפארמה: סבסטיאן ג'ובינקו (29 ו-42 בפנדל), סטפנו מורונה (50). לגנואה: רודריגו פלאסיו (90 בפנדל)

לצ'ה - קליארי 2:0
לקליארי: טיאגו ריביירו (10), דוידה ביונדיני (40)

צ'זנה - קייבו 0:0

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully