וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקה ריצ'ארדס: "קרלוס טבס עשה טעות"

מגן מנצ'סטר סיטי היה לראשון שמדבר על השעייתו של החלוץ, שסירב להיכנס כמחליף. קומפני: "לא יודע מה עבר לטבס בראש"

שבוע מלא באירועים ודיבורים עבר על פרשת קרלוס טבס. כזכור, ביום שלישי האחרון, סירב החלוץ הארגנטינאי של מנצ'סטר סיטי להיכנס כמחליף בזמן שקבוצתו הייתה בפיגור 2:0 מול באיירן מינכן בגרמניה, במסגרת ליגת האלופות. טבס טען שכל הסיפור היה אי הבנה אחת גדולה, מאנצ'יני הצהיר שהשחקן גמור אצלו אך לאחר מכן התמתן בדעתו ומכל קשת הכדורגל האנגלי עלו תגובות בנושא, ביניהן של מנג'ר היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון כמו גם של גרהאם סונס ואחרים.

היום (ראשון) הפך מגן הסיטיזנס מיקה ריצ'ארדס לשחקן הראשון בקבוצה שהגיב בעניין: "התגובה של קרלוס במשחק במינכן הייתה טעות. הוא עשה משהו שאסור היה לו לעשות", אמר השחקן, "תמיד יש מעט מתח סביבו, כי הוא שחקן נהדר, שלא מצליח להשתלב בקבוצה, אבל לא היה סימן לכך שהוא יעשה את מה שעשה. אני אוהב אותו, הוא עדיין השחקן הכי טוב איתו שיחקתי. יש לנו קבוצה רחבה וכל אחד צריך לדעת לשבת על הספסל".

הקפטן וינסנט קומפני הוסיף את דעתו: "כולם מצפים שהקבוצה תתרסק אחרי מה שקרה במינכן, אבל זה פשוט לא יקרה. קרו דברים לא טובים, אבל כולם צריכים להירגע מעט. לא יודע מה עבר לטבס בראש באותו רגע. אין שום בעיות בין שחקני הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully