וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "ההרגשה טובה, חיכיתי לזה"

2.10.2011 / 13:18

חלוץ אוקזר חגג שער בכורה בצרפת: "שמח לחזור לכושר אחרי הפציעה". על הקבוצה: "משחקים טוב נגד קבוצות טובות"

אחרי שכבש שערים בליגת המשנה באנגליה, בליגה ההולנדית, הספרדית ובליגת העל הישראלית, חגג אתמול (שבת) בן שהר שער בכורה בליגה הצרפתית. חלוץ אוקזר כבש כבר בדקה החמישית את שער היתרון של קבוצתו, שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול סנט אטיין.

"ההרגשה טובה, חיכיתי לזה ואני שמח שזה הגיע דווקא במשחק חוץ קשה מול קבוצה טובה. לשחקן התקפה חשוב להבקיע ואני מקווה שזה יעזור לי בהמשך", אמר שהר לוואלה! ספורט. "אני בעיקר שמח לחזור לכושר אחרי שנפצעתי".

כזכור, שהר נפצע במשחק הליגה מול אז'קסיו בסוף אוגוסט ונעדר כשלושה שבועות וחצי מהמגרשים. "אני מרגיש עכשיו הרבה יותר טוב עם הרגל. לפני שבועיים חזרתי למשחק עם לוריין, הרגשתי כאבים ולא שיחקתי טוב ולכן בשבוע שעבר נחתי ולא סיכנתי את הרגל. כבר שבועיים שאני מתאמן מלא ומרגיש טוב. עכשיו באה פגרת הנבחרת ואני כבר מתכונן למשחק הבא נגד ליל".

עבור אוקזר, התיקו היה השישי של הקבוצה העונה מתשעה משחקי ליגה: "אתמול היו לנו כמה הזדמנויות טובות לנצח את המשחק, אבל כן, אנחנו עושים הרבה תוצאות תיקו. הדבר הכי טוב שאנחנו לא מפסידים ומשחקים טוב נגד קבוצות טובות. אני מאמין שנעשה עליית מדרגה ונתחיל גם לנצח".

גם תומר חמד חגג שערי בכורה במאיורקה
לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully