וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "לניצן שירזי כבר אין כוח להשפיע"

בכרמל מנסים לסלול בכל דרך את דרכו של המאמן החוצה, יואב כץ עשוי למנות מנג'ר מעליו, קלינגר והוכנבוים כבר מועמדים

הלם,כך ניתן להגדיר את התחושה בהפועל חיפה לאחר ההפסד הביתי אתמול (שבת) להפועל באר שבע (2:0). בקבוצה יודעים כי במצב הנוכחי חייבים זעזוע עמוק ומקווים כי המאמן ניצן שירזי ייקח על עצמו את האחריות ויתפטר מתפקידו.

אפשר היה אמש להרגיש את הלך הרוח של הקבוצה באמירותיו של הבעלים יואב כץ, שהיה נחוש עד אתמול לא לפטר את שירזי, אך מאוחר בלילה נשמע מאוד טרוד מהמצב הבלתי אפשרי אליו הקבוצה הגיעה: "אני יודע שהקבוצה צריכה זעזוע עמוק. אני לא יודע כרגע איזה זעזוע ומה לעשות בכדי להוציא את הקבוצה, אבל אני חושב על פתרונות שיכולים להחזיר את הקבוצה למסלול הנכון".

כץ, שלא דיבר עם שירזי אתמול לאחר ההפסד, לא יעמוד בדרכו של המאמן אם ירצה לעזוב את הקבוצה ולכן כבר בסביבותו דובר על מחליפים אפשריים בהם ניר וקלינגר וירון הוכנבוים, שניהם ידועים בחיבור טוב עם השחקנים. אחד הדברים ששוקל כץ לעשות במקרה ושירזי לא יגיש את התפטרותו, הוא להשתמש באותו מהלך שביצע עם שירזי לפני שנתיים כשהנחית אותו כמנג'ר וסימן את הדרך החוצה לשלומי דורה.

אם לא די בכך, אפילו השחקנים כבר התבטאו בעניין ואף רמזו להנהלת הקבוצה כי אין פתרון אחר במצב שנוצר: "היה שקט צורם אתמול בחדר ההלבשה", אמר אחד מהם. "לכולם זה ברור שהמצב חייב שינוי וצריך לבצע זעזוע בקבוצה ואין דרך אחרת חוץ מלהביא ממאמן חדש שיכניס אוירה חדשה לקבוצה. שירזי הכל כבר ניסה, אם זה החלפת שחקנים, הרכבים ואפילו הבאת שחקנים חדשים, אבל משהו לא עובד ואין לו כבר את הכוח להשפיע. ברור לכולם שאכפת לו מהקבוצה, הפנים שלו אמרו את הכל, אך הוא צריך להבין שבמצב הנוכחי זה הפיתרון המתבקש".

הפועל חיפה המשיכה לצלול עם הפסד 2:0 לבאר שבע

שירזי לא הצליח לשים את האצבע על הטעויות שלו אתמול

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully