וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הערכה שניצן שירזי יתפטר

מאמן האדומים, שיצא מקרית אליעזר בליווי משטרתי, יקיים שיחה עם הבעלים יואב כץ ועשוי להתפטר אחריה: "אנחנו בסיוט"

קובי אליהו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

נראה שהפועל חיפה פשוט לא מסוגלת לצאת מהמשבר. לא תחת ניצן שירזי לפחות. האדומים ספגו הערב (שבת) הפסד ליגה שישי בשבעה מחזורים, הפעם 2:0 ביתי להפועל באר שבע, ונותרו עם נקודה אחת אומללה. השאלה שנותרה פתוחה עכשיו היא שאלת עתידו של ניצן שירזי, שאמר כי ישוחח עם הבעלים יואב כץ ורק לאחר מכן יחליט לגבי עתידו. כרגע, ההערכות במועדון הן ששירזי יודיע על התפטרותו כבר הערב. אגב, עוד במהלך המשחק התעמתו שניים משחקני חיפה, גולן חרמון וגל אראל.

ניצן שירזי, שיצא בליווי משטרתי מקרית אליעזר, אמר בסיום: "במשחק כזה מצפים שהשחקנים יבואו ויתנו את הנשמה. בטח במשחק של חיים או מוות. היה ברור שהקבוצה שתבקיע ראשונה תנצח כי לקבוצה שלי אין כוחות נפשיים להגיב לפיגור.

"הלוואי והייתי יכול לשים את היד על טעות אחת שעשיתי. ביצעתי הרבה טעויות ואני הראשון שצריך לחשוב. אני לא חושב שיש אחת משמעותית יותר מהאחרות. זה התחיל בקיץ לא פשוט עבורי ובדיעבד אני משלם את מחיר קבלת ההחלטות שלי. אנחנו עוברים תקופה שהיא סיוט, ונראה שהיא לא תיגמר.

"התחושות שלי אחרי המשחק הן לא התחושות מלפני המשחק. קשה לי לשתף אתכם בתחושות. אני קודם צריך לשתף את הבעלים של הפועל חיפה ורק אז את התקשורת. קיבלנו החלטה לפני שלושה שבועות ועם כל משחק שעובר בוחנים את זה שוב. אני צריך קצת זמן, לדבר עם יואב כץ ולראות מה יקרה. אני מקבל דברים אחרים ממה שאני רוצה. אלה חייו של מאמן וצריך לדעת להתמודד עם זה".

בעלי המועדון יואב כץ אמר: "המצב של הקבוצה לא מעודד בכלל. לא נראנו טוב. שום חלק במגרש. אני בהחלט דואג. עם זאת, אני לא מאמין שנפטר את ניצן שירזי. זו הדרך הנכונה כי מי שמסתכן יכול להפסיד עוד יותר בסוף".

הפועל באר שבע ניצחה 0:2 בקרית אליעזר

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully