וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ארגנטינה ניצחה 7:25 את גאורגיה

משחק גדול של הקפטן פליפה קונטמפוי שלח את הפומאס למפגש מול ניו זילנד ברבע הגמר. גם ווילס ואירלנד העפילו

שלב הבתים באליפות העולם בראגבי הגיע לסיומו היום (ראשון) עם מנה גדושה של ארבעה משחקים וכמעט כרגיל באליפות הזו, גם יום המשחקים הזה סיפק לנו דרמה גדולה. בעקבות הפסדה של סקוטלנד לאנגליה אמש, ידעה נבחרת ארגנטינה שתיקו מול גאורגיה השאפתנית יעניק לה את המקום השני והכרטיס לרבע הגמר. הפומאס הגיעו לחוצים מאוד למשחק וסיפקו מחצית ראשונה נוראית בסיומה הם ירדו בפיגור מפתיע 7:5.

האוהדים הסקוטים אולי החלו להאמין בניסים, אך למחצית השנייה חזרה ארגנטינה אחרת, תוקפנית הרבה יותר ושני פנדלים יחד עם טריי חשוב של הקפטן פליפה קונטפומי העבירו את היתרון אליה, עשר דקות לסיום. בשניות האחרונות חתם אגוסטין גוסיו את המשחק עם עוד טריי ארגנטינאי והפומאס ניצחו 7:25.

במשחקים נוספים, לא התקשתה המארחת ניו זילנד להביס 15:79 את קנדה. רביעיית טריים של זאק גילפורד מתוך ה-12 של האול בלאקס, הוכיחו שוב מי הנבחרת החזקה בטורניר. ניו זילנד סוגרת בית מוקדם מושלם, במקום הראשון, עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים ונקודת בונוס על כל משחק.

ווילס הבטיחה גם היא מקום ברבע הגמר אחרי שדרסה 0:66 את פיג'י האומללה. תשעה טריים והגנה חזקה של הוולשים לא השאירו סיכוי להפתעה והנבחרת הקטנה של בריטניה חוזרת לרבע הגמר, אליו לא הגיעה באליפות הקודמת. במשחק שנעל את היום התקשתה מעט אירלנד מול איטליה, אך מחצית שנייה חזקה העניקה לאירים ניצחון 6:36 ואת המקום הראשון בבית.

המשחקים יתחדשו ביום שבת, כששלב רבע הגמר ייצא לדרך. תחילה יתקיים דרבי בריטי בין אירלנד לווילס, כשאחריו ייערך קרב גדול בין אנגליה לצרפת. ביום ראשון הבא ייפגשו דרום אפריקה ואוסטרליה במשחק הגדול של רבע הגמר ובמשחק הרביעי תתמודד המארחת והפייבוריטית לזכייה ניו זילנד מול נבחרת ארגנטינה.

ראגבי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully