וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: חלוץ מונטנגרי יגיע למבחנים?

2.10.2011 / 12:30

סאמל סבאנוביץ' (27) מתלבט האם להגיע בעקבות טרגדיה אישית. קלדיירה נקע את הקרסול, יהיה כשיר למשחק הבא

בהפועל פתח תקוה לוחצים על המפרקים להחתים חלוץ זר כאשר לצוות המקצועי כבר מספר מועמדים. החלוצים שעשויים להגיע להתרשמות בקבוצה הוא סאמל סבאנוביץ' (27, 1.78) ממונטנגרו, שהינו שחקן חופשי ושיחק לאחרונה בפ.צ אראו השוויצרית (חמישה שערים בעונה). בעבר הוא שיחק גם בגרהאסופרס השוויצרית ובצעירותו השתייך לסגל של קיקרס אופנבך. לאחרונה אירעה לחלוץ טרגדיה משפחתית ולכן השחקן הודיע כי בימים הקרובים יחליט אם להגיע להתרשמות. בשבוע שעבר הוצע גם החלוץ הגנאי קוואדו פוקו שנבחן ב-2009 במכבי תל אביב ומאוחר יותר גם במכבי פתח תקוה. לחלוץ (26) תשע הופעות בנבחרת גאנה.

כאמור, אחרי התיקו מול הפועל עכו (0:0), גבר הלחץ לחיזוק החלק הקדמי. שחקן בקבוצה התייחס לנושא: "עם חלוץ רציני הקבוצה הייתה עם עוד שש נקודות. יש לנו חלוצים שלא שיחקו בליגה הלאומית ואחרים שעלו מהנוער. חסר להם ניסיון". במועדון שוב שיבחו את היכולת של גיא צרפתי, שרושם עונה טובה במדי הכחולים.

"כל נקודה חשובה עבורנו. במחצית הראשונה היינו בינוניים ובשנייה לא כבשנו. הגענו למצבים ועכו בנתה על מתפרצות", אמר לנדאו לאחר המשחק. "זה מעיד על שיפור ביכולת שלך ועל שיפור ביכולת שלנו. אנחנו מתמקדים בלמצוא חלוץ. סבתא שלי הייתה אומרת ש'יכניס את החוט למחט'. כבר הרבה שנים שאני לא בהפועל תל אביב, אבל המשחק הקרוב מולה הוא לא משחק רגיל. כל מעייני למשחק הזה. העבודה רבה. רק במילון 'הצלחה' ממוקמת לפני 'עבודה'".

בנושא אחר: סאגת קיזוז הכספים מחשבון הקבוצה בהתאחדות עדיין מסרבת להיעלם ומפרקי הקבוצה דורשים את הכסף בחזרה. כזכור, בהתאחדות לכדורגל קיזזה במהלך השבוע אלפי שקלים מחשבון הפועל פתח תקוה בגין אגרות, לאחר שפנו להוצאה לפועל בטענה שבטוחות שניתנו מטעם ספונסרים של המועדון לא כובדו. "נילחם עד הסוף כדי שהכסף יחזור אלינו", אמרו בקבוצה.

הקשר הברזילאי אנדרה קלדיירה שנפצע אתמול סובל מנקע בקרסול. הקשר הצטווה לנוח מספר ימים וההערכה שיהיה כשיר למפגש מול הפועל תל אביב בעוד שבועיים.

עדכון ראשון: 2/10 1:00

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully