וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "הניצחון הזה היה חסר כמו אוויר לנשימה"

הדס גרינברג

2.10.2011 / 8:10

בקבוצה הצפונית חגגו את הניצחון מול רמת השרון. אלעד גבאי: "מקווים להמשכיות". נג'ובו שהורחק ייעדר מול מכבי ת"א

בקרית שמונה לא חוו ניצחון מהמחזור הראשון. אתמול (שבת), סופסוף הצליחו החניכים של רן בן שמעון להשיג שלוש נקודות, כשגברו 0:1 על עירוני רמת השרון. הצפוניים היו עדיפים על יריבתם בכל שלבי המשחק, אך הצליחו לכבוש רק שער אחד, בעזרתו של המגן אלעד גבאי, שפריצה גדולה שלו השאירה את שמעון אבוחצירה לכבוש מקרוב.

גבאי אמר בסיום: "אני שמח שחזרנו לנצח, זה היה חשוב לנו מאוד. לאורך כל התקופה האחרונה הראנו עליונות מול היריבות שלנו, הפעם הכדור נכנס לנו. אנחנו מקווים להמשכיות עכשיו", אמר המגן, שהבישול היה השני שלו העונה, "אני שמח לתרום לקבוצה. בישולים ושערים זה בונוס בשבילי".

בקבוצה התייחסו לניצחון אמש ואמרו: "בשבועות האחרונים היינו טובים, אבל לא הצלחנו להבקיע ולנצח. אתמול סוף סוף זה עבד. הניצחון הזה היה חסר לנו כמו אוויר לנשימה וטוב שהוא הגיע לכבוד השנה החדשה". אכזבה נרשמה מחוסר הריכוז מול השער של שחקני ההתקפה, מה שמלווה את הקבוצה עוד מתחילת העונה ומנע את הגדלת התוצאה במשחק אמש.

ווילאם נג'ובו, שהחלים מפציעה, נכנס כמחליף בדקה ה-49, אך כעבור 20 דקות בלבד הוא כבר ראה את הכרטיס האדום לאחר עבירה קשה שביצע על גל בראל. הקשר הזמבי ייעדר מהמחזור הבא, בו תגיע מוליכת הטבלה מכבי תל אביב למגרשה של קרית שמונה.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully