וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה 0:1 את עירוני רמת השרון

שער של אבוחצירא (67) הספיק לקבוצה הצפונית להשיג את ניצחונה השני העונה. וויליאם נג'ובו הורחק, רמת השרון מסתבכת

שש שנים עברו מאז הניצחון האחרון של עירוני רמת השרון על עירוני קרית שמונה, אבל גם הערב (שבת) העולה החדשה לא הצליחה להתגבר על היריבה הצפונית, שניצחה 0:1 וכעת היא יכולה קצת להרים את הראש אחרי תחילת העונה הרעה מאוד שעברה על הקבוצה. השחקנים של רן בן שמעון, שהתקשו עד עכשיו בהתקפה, הסתפקו בשער אחד אותו הבקיע שמעון אבוחצירא, שאולי חוזר לעצמו אחרי ההצלחה בשנה שעברה. החלוץ המצוין הבקיע בדקה ה-67 אחרי בישול מצוין של אלעד גבאי.

למרות הניצחון, קרית שמונה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים אחרי שוויליאם נג'ובו הורחק. קרית שמונה עולה לשני ניצחונות וכעת היא תוכל לפנות להמשך האתגרים שלה העונה, בעוד רמת השרון, שהשיגה שני ניצחונות בששת המחזורים הראשונים, חוזרת אל הקרקע ותצטרך הרבה יותר ממה שהיא הציגה עד עכשיו כדי להילחם על מקומה בליגת העל.

מהלך המשחק

קרית שמונה הייתה טובה יותר בפתיחת המשחק, ובדקה העשירית דושאן מאטוביץ' מסר מהאגף כדור רוחב לשמעון אבוחצירא, שהמשיך עם בעיטה שפספסה את המסגרת. בדקה ה-36 אבוחצירא הפציץ עם בעיטה מרחוק שנהדפה לקרן על ידי רועי לייבוביץ'. בעקבות כדור הקרן חרסיסיץ' בעט היטב מתוך הרחבה, אבל ליפנייה הציל את רמת השרון מספיגה.

רן בן שמעון בחר ארבע דקות בפתיחת המחצית השנייה לבצע שינוי כשהחליף את שלומי אזולאי בוויליאם נג'ובו. בדקה ה-50 כדור קרן הגיע למאטוביץ' שבעט מתוך הרחבה, אבל הכדור שלו נהדף על ידי לייבוביץ'. קרית שמונה מצאה את השער בדקה ה-67 אחרי שאלעד גבאי פרץ בצד ימין וראה את אבוחצירא חופשי, כשהחלוץ קיבל ובעט מצוין פנימה. בדקה ה-73 השתנה המומנטום כאשר קרית שמונה נותרה בעשרה שחקנים אחרי עבירה של נג'ובו על יניב לביא, שהביאה לשליפת כרטיס אדום למחליף של בן שמעון.

הרכב עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', גיא ליפקה, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום (אוסקר גררו 79), יוסי אופיר, גל בראל, ברוך דגו, אלן מסודי, רומולו (אורן ניסים 59), תומר סוויסה.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, איתן טיבי, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל (עדי אלישע 85), אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, שלומי אזולאי (וויליאם נג'ובו 49), ברק בדש (ליאור לוי 84).

לדף המשחק

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully