וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "לקחנו נקודה חשובה מבחינת המומנטום"

הדס גרינברג

2.10.2011 / 7:56

מאמן הפועל עכו היה מרוצה מהתיקו מול הפועל פ"ת: "לא רצינו שיתחיל כדור שלג", על שצ'פוביץ': "רואים שמדובר בשחקן איכותי"

בהפועל עכו חזרו אמש (שבת) מרוצים מהנקודה שלקחו במשחק מול הפועל פתח תקוה, במסגרת המחזור השישי בליגת העל. שביעות הרצון נבעה בעיקר לאור העובדה שהקבוצה הציגה משחק בינוני ונטול מצבים כמעט ובכל זאת חזרה עם נקודה צפונה.

מאמן הקבוצה אלי כהן התייחס לתיקו אמש ואמר לוואלה ספורט: "פגשנו קבוצה שנמצאת במומנטום טוב ונלחמת על החיים שלה. נערכו בצורה טובה טקטית וסגרנו אותם טוב. בסך הכל משחק ההגנה שלנו היה בסדר גמור אבל מבחינת מצבים הגענו רק לשניים-שלושה, כך שלא היו מספיק מצבים. זו נקודה חשובה כי זה מסוג המשחקים שאחרי הפסד לא רצינו שיתחיל כאן כדור שלג".

מי שפתח בהופעת בכורה בהרכב היה החלוץ סטפן שצ'פוביץ' שעל אף שלא תרם יותר מדי אמש כהן מאמין כי נעשתה רכישה טובה. "רואים שמדובר בשחקן איכותי", אמר המאמן, "הוא אומנם עדיין לא בכושר אבל רואים שיש לו טכניקה טובה הוא יודע לשחק עם הגב לשער ויש לו משחק ראש טוב אני בטוח שעם הזמן הוא יכיר אותנו טוב יותר ואנחנו אותו נרוויח שחקן טוב", אמר המאמן.

בקבוצה מרוצים מאדי גוטליב הצעיר שהציג אמש יכולת טובה מול התקפת פ"ת ונכון לכרגע על אף חוסר יציבות קל ביכולתו הוא ממלא בצורה ראויה את מקומו של פידליס דמאקו הפצוע. דמאקו ישוב רק בעוד כחודש לאור שבר מאמץ ממנו הוא סובל. ניקולס פלצ'וק שמחלים ממתיחה ישוב במהלך השבוע לאימונים ויהיה כשיר למחזור הבא בעוד שבועיים נגד מ.ס. אשדוד.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully