וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגב אילת זכתה בליגת קורונה פוצ'יוולי

קבוצתם של אדר זינו ומראדונה ניצחה בגמר את יהלומי ביצ'אצ'י 16:18, 5:18. תייצג את ישראל באליפות אירופה בהולנד

יח"צ - חד פעמי

עונת 2011 של ליגת קורונה פוצ'יוולי הגיע היום (שבת) לסיומה עם משחקי הפיינל פור שנערכו בנמל תל אביב, ו-2500 צופים הגיעו כדי לצפות בארבע הקבוצות שסיימו ראשונות בתום העונה הסדירה נלחמות על תואר האליפות.

במשחק חצי הגמר הראשון, גברה קבוצת יהלומי ביצ'אצ'י בה משחקים ג'ורג' בסון ושחקן החיזוק הברזילאי פר'ה בשתי מערכות על קבוצת מועדון הריץ', בה שיחקו דודו טובי וסאנדרו אלמינו. המערכה הראשון הייתה מאוזנת, והסתיימה ב-14:18, אך בשנייה זה הלך בקלות לבסון ולפר'ה, והם סיימו אותה עם תוצאה של 6:18.

גם בחצי הגמר השני לא הייתה הפתעה, ונגב אילת עם אדר זינו ודייגו מראדונה הברזילאי, ניצחה את טרייד מוביל בה שיחקו אמיר זוהר וליאור באום. דווקא טרייד מוביל, שדורגה שלישית בסיום העונה, ניצחה את המערכה הראשונה 14:18, אבל זינו ומראדונה חזרו עם 9:18 במערכה השנייה ו-11:15 בשלישית, כדי לעלות לגמר.

הגמר היה מרתק, ויהלומי ביצ'אצ'י התחילה את המשחק טוב עם 2:6. אבל נגב אילת חזרה, עלתה ל-8:10, ועד לסוף המערכה הראשונה היתרון החליף ידיים, עד שהמדורגת שנייה לקחה את המערכה בתוצאה 16:18. המערכה השנייה, הייתה כולה נגב אילת - שניצחה בה 5:18, וזכתה בגביע קורונה פוצ'יוולי, וגם בהזדמנות לייצג את ישראל בסבב אליפות אירופה שייערך בשנה הבאה בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully