וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "התקשינו לפרוץ את הבונקר של נוריץ'"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד הסביר את ניצחון הליגה הקשה, ששבר שיא של 19 ניצחונות בית רצופים. וולבק: "אני נרגש מאוד"

זה לא היה הכי מרשים או נוצץ הערב (שבת), אבל גם כך מנצ'סטר יונייטד שברה שיא מועדון עם ניצחון הבית ה-19 ברציפות בפרמיירליג, 0:2 על נוריץ'. שערים של דני וולבק ואנדרסון סידרו לאלכס פרגוסון שיא נוסף וניצחון שישי בשבעת מחזורי הפתיחה, שמציבים את מנצ'סטר יונייטד בפסגה עם יחס שערים עדיף על זה של שכנתה, מנצ'סטר סיטי (שער זכות אחד).

"אי אפשר להגיד שזו הייתה הופעה טובה שלנו היום, אבל היינו נחושים ולא מוותרים אף פעם וזו איכות פנטסטית", אמר אלכס פרגוסון לאחר המשחק, "המאזן הביתי שלנו מצוין בשנה האחרונה. רק התיקו מול ווסט ברומיץ' באוקטובר שעבר הרס לנו את המאזן מעט. אנחנו עדיין לא מנוצחים בבית מאז ההפסד לצ'לסי באפריל 2010".

הסקוטי הוותיק ניסה להסביר מה עשה את ההבדל בין שתי המחציות, כשבשנייה יונייטד כבשה פעמיים, ואמר: "הזזנו את ג'י-סונג פארק לעמדה מרכזית יותר ואת נאני לאגף שמאל, כדי לאפשר לאנטוניו ולנסיה לצאת יותר קדימה באגף ימין. השתפרנו בעקבות זה והייתה לנו הרבה יותר מהירות ושליטה במשחק שלנו במחצית השנייה. צריך לציין שנוריץ' שיחקה עם 11 שחקנים בתוך הרחבה שלה וזה הקשה עלינו לפרוץ את הבונקר".

דני וולבק, שחזר מפציעה וכבש כבר צמד במהלך השבוע מול פ.צ. באזל בליגת האלופות, הוסיף: "זה ניצחון חשוב מאוד ואני מקווה שבעקבותיו יגיעו עוד הרבה. באופן אישי, אני נרגש. כבשתי צמד באמצע השבוע, אבל התוצאה הייתה מאכזבת. אז אני מרוצה שכבשתי שוב היום. אנחנו מנצ'סטר יונייטד ויש לנו גישה של לעולם לא נמות, לכן המשכנו ליצור מצבים ובסוף גם כבשנו".

דלגליש: "התנהגנו בצורה מקצוענית מאוד"

במשחק המוקדם הצליחה ליברפול לנצח 0:2 בדרבי את אברטון ולרשום ניצחון ראשון על היריבה המרה אחרי למעלה משנה. זאת לאחר שג'ק רודוול הורחק במחצית הראשונה ובמצב של 0:0. מנג'ר המייטי רדס קני דלגליש נשמע מרוצה: "המשחק היה די שקול ב-11 מול 11. לא ראיתי את המקרה ואני לא יודע אם היה צריך להיות כרטיס אדום.

"בכל מקרה, אחרי שאברטון נשארה ב-10 שחקנים, התנהגנו בצורה מאוד מקצוענית והצלחנו לעשות את מה שניסינו ורצינו לעשות. לפעמים קשה לשחק נגד 10 שחקנים, והיום זה היה קשה מפני שאתה יודע למה לצפות מאברטון ויודע שהיא תילחם כדי להשאיר את התוצאה על 0:0. זה לא היה קל, אבל אני חושב שהשחקנים ראויים לכל הקרדיט על הצורה בה ניצחנו".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully