וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: אנגליה ניצחה 12:16 את סקוטלנד

טריי ניצחון של כריס אשטון סידר לאנגלים את המקום הראשון בבית, הסקוטים בדרך הביתה. טונגה הדהימה את צרפת

אחד הקרבות הגדולם של שלב הבתים באליפות העולם בראגבי נערך היום (שבת), כשאנגליה וסקוטלנד נפגשו לדרבי של האי הבריטי. המשחק קיים בדיוק את מה שהבטיח ובסיומו של קרב אימתנים ודרמה אדירה, נבחרת הורד האדום יצאה עם הניצחון, 12:16.

כפי שמעידה התוצאה, לאנגלים לא היה קל בכלל מול סקוטלנד העיקשת והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון
סקוטי, 3:9. דרופ גול ופנדל מוצלחים של ג'וני ווילקינסון החזירו את האנגלים לתמונה והכוכב הגדול של הנבחרת כריס אשטון, בטריי היחידי במשחק, פחות משלוש דקות לסיום, הצליח לנצח את המשחק, 12:16 בסיום.

אנגליה סיימה את בית ב' במקום הראשון, עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. סקוטלנד ניצבת במקום השני בבית, עם נקודה יותר מארגנטינה. לרוע מזלם של הסקוטים, ארגנטינה תשחק את משחקה האחרון מחר מול גאורגיה, כשרק סנסציה גדולה תמנע ממנה לנצח ולהעפיל לרבע הגמר. לסקוטלנד זו תהיה ככל הנראה אליפות עולם ראשונה תולדותיה בה היא לא מעפילה משלב הבתים אל רבע הגמר.

במשחק דרמטי נוסף, הפתיעה טונגה עם ניצחון 14:19 על נבחרת צרפת החזקה. הצרפתים ידעו שהם יעלו לרבע הגמר כמעט סופית גם במקרה של הפסד, במידה ולא יאפשרו ליריבתם ארבעה טריים ומעלה או ישיגו נקודת בונוס והם עמדו במשימה. למרות זאת, זה כבר הפסדם השני באליפות, מה שבטח לא יוסיף למוראל הנבחרת, לפני המפגש הקשה מול אנגליה ברבע הגמר. קורט מוראת' היה גיבור המשחק אצל המנצחים, כשהשיג 14 נקודות בעזרת ארבעה פנדלים מוצלחים ועוד המרת טריי.

במשחק השלישי של היום, אוסטרליה לא התקשתה להביס 22:68 את רוסיה. הוואלאביס כבשו עשרה טריים, אותם סיפקו שבעה שחקנים שונים והם סגרו את הסיפור כבר במחצית הראשונה עם יתרון 5:47. לצערה של אוסטרליה, הניצחון הזה כנראה לא ימנע ממנה מפגש מול דרום אפריקה כבר ברבע הגמר, משום שלאירלנד צפוי משחק מול איטליה מחר וניצחון שלה ישלח את האוסטרלים למקום השני בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully