וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שבה לישראל, על השחקנים נאסר להתראיין

האלופה נחתה אחרי ה-3:1 מול שאלקה. השחקנים לא קיבלו אישור לדבר וגם הצוות המקצועי שתק. בשני: מכבי ת"א

אימג'בנק GettyImages

צילום ועריכת וידאו: דרור עינב

מכבי חיפה שבה הערב (שישי) לישראל לאחר שנחלה בגרמניה הפסד 3:1 לשאלקה. הירוקים נותרו במקום השני בבית י' עם שלוש נקודות לאחר שני משחקים וגם חזרו די מעודדים מהיכולת שהציגה הקבוצה ברוב שלבי המשחק. לאלישע לוי ושחקניו אין הרבה זמן לנוח שכן ביום שני מצפה להם משחק צמרת מסקרן מול מכבי תל אביב.

עם נחיתתם, לא התראיינו השחקנים לכלי התקשורת הרבים שנכחו בשדה התעופה מאחר ונאסר עליהם לדבר. גם אנשי הצוות המקצועי ויתרו על המפגש עם המצלמות והכתבים ומיהרו ליציאה.

אתמול לאחר המשחק התבטא השוער הסרבי בויאן שראנוב: "זה היה משחק קשה מאוד עבורנו, אבל שיחקנו היטב. לא היה לנו מזל, לעומת זאת שאלקה נהנתה מהרבה מזל. אנחנו צריכים לדעת להיות יותר חדים ומרוכזים במשך 90 דקות. יש הרבה צדדים חיוביים למשחק שלנו, אבל מכל טעות שלנו שאלקה כבשה, וזה שונה מהליגה הישראלית. יש לנו ביטחון, נצטרך לנצח במשחקי הבית שלנו".

סיידו יאיא הוסיף: "שאלקה טובה מאוד. ניסינו לעשות הכל במטרה להוציא משהו מהמשחק הזה, אבל זה הכדורגל. התחלנו טוב את המשחק וניסינו להניע כדור. שתי הקבוצות הגיעו למצבים לשער, אבל בעוד ששאלקה ניצלה את שלה אנחנו פספסנו. אסור לבכות, אנחנו צריכים להרים את הראש כי הבית הזה עדיין פתוח. אנחנו חייבים לדעת הרבה יותר קשה כדי לנצח".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully