וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "רק השחקנים אשמים"

הפועל ת"א שבה לישראל והקשר ניתח את ההפסד ללגיה ורשה: "שילמנו על הטעויות, לא ניתן שיווצר כדור שלג"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב שבה היום (שישי) לישראל מאוכזבת מההפסד 3:2 ללגיה ורשה, שהיה השני שלה בבית ג' של הליגה האירופית. סיכויי האדומים להעפיל לשלב הנוקאאוט פחתו משמעותית וכעת בקבוצה מתרכזים במשחק הליגה הבא בקופסה בנתניה ביום שני.

"הייתה מחצית ראשונה מצוינת, אחת הטובות שלנו עד היום", אמר הקשר שי אבוטבול עם הנחיתה. "לא הופענו למחצית השניה וצריך לתת את הדעת מה קורה לנו אחרי ההפסקה. עשינו הרבה טעויות וברמה הזו כשאתה עושה טעויות, אתה משלם ושילמנו מחיר כבד".

אבוטבול ניתח את המצב: "השחקנים אשמים ולא אף אחד אחר. כמו אחרי ניצחונות כשאנחנו שמחים, גם אחרי הפסדים מתסכלים אנחנו לא מפחדים ובאים להתראיין. לא ניתן שההפסד הזה יייצור כדור שלג. אני לא זוכר מתי הפועל הפסידה ארבעה משישה משחקים באירופה, אבל יש גם תקופות כאלה ונעבור את זה".

על המשך המטרות אמר: "אנחנו לא חושבים על עלייה לשלב הבא, אלא רק על להיראות טוב יותר ולהשתפר. הליגה זה הלחם שלנו ומשחק מול נתניה בקופסה הוא קשה ונצטרך להישאר מרוכזים. בליגה אולי פחות משלמים על טעויות כמו באירופה, אבל אסור שזה יקרה גם שם".

ולעניין אחר. לחץ גדול מופעל על אופ"א להעמיד לדין את לגיה ורשה, שקבוצה מאוהדיה הניפו שלט: "ג'יהאד לגיה" לפני המשחק בין הקבוצות. "זהו מקרה נוסף של התנהגות אנטישמית באצטדיונים בפולין וזה היה צפוי", אמר רפאל פנקובסקי מראשי ארגון "כדורגל נגד כזענות" המקושר לאופ"א. גם בהתאחדות הפולנית תומכים בהעמדתה של לגיה לדין.

מחמוד עבאס ייעדר 4-6 שבועות מהמגרשים
עומר דמארי: "היינו צריכים לנצח את המשחק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully