וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: הפועל תל אביב הפסידה 3:2 ללגיה ורשה

האדומים נותרו ללא נקודות באירופה אחרי שראדוביץ' כבש בדקה ה-89. תמוז ולאלה כבשו לאורחים, מחצית למשה אוחיון

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסובק

הפועל תל אביב המשיכה גם הערב (חמישי) לאכזב באירופה עם הפסד 3:2 ללגיה ורשה במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית. אחרי ההפסד הביתי לראפיד בוקרשט (1:0) במשחקם הראשון, והתיקו המאכזב מול הפועל חיפה במחזור הליגה האחרון (0:0) שמטו האדומים יתרון מנגיחה של טוטו תמוז, בזבזו שער שוויון של מהראן לאלה, נותרו ללא נקודות בבית ג'.

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב מול ארתור ינדז'ייצי'ק שחקן לגיה ורשה. czarek sokolowski, AP
משחק מצוין במחצית הראשונה שלא הספיק. תמוז/AP, czarek sokolowski

ללא אביחי ידין, שהורחק לשלושה משחקים באירופה, הפועל תל אביב התקשתה בפתיחה בה שלטו המקומיים במגרש, ובדקה ה-12 דרור קשטן אף נאלץ להוציא את מחמוד עבאס שנפצע בברכו והוחלף על ידי סלים טועמה. אלא שהחילוף המוקדם העיר את האדומים, שהחלו להפגין את היתרון האיכותי שלהם.

טוטו תמוז המצוין לא הפסיק לסכן את השער של לגיה, ואחרי כמה החמצות שלו ושל טועמה ששלח שתי בעיטות חופשיות אופייניות למסגרת ונבלם על ידי השוער דושאן קוציאק, נפרץ הסכר בדקה ה-34 כשהרמה נהדרת של גל שיש מצאה את הראש של תמוז שהתרומם מצוין ונגח פנימה.

במחצית ערך המאמן הפולני מאצ'יי סקורזה חילוף כפול בניסיון לעורר את שחקניו, במסגרתו נשלח גם משה אוחיון שפתח בהרכב לספסל, והשינוי עבד במהירות. לגיה התחילה לתקוף וניצלה את העובדה שהאורחת מישראל נסוגה לאחור כדי להפוך את הקערה. ליובויה נגח פנימה אחרי קרן בדקה ה-67 וכעבור ארבע דקות גרם נוסא איגייבור לפנדל אותו כבש מרצ'ין קומורובסקי וקבע 1:2 לפולנים.

לדרור קשטן היה עוד אס אחד בשרוול - מהראן לאלה. החלוץ קם מהספסל בדקה ה-76 והצדיק את המהלך כבר אחרי שלוש דקות כשנגח פנימה את השוויון, אלא שדקה לסיום הקהל הפולני שוב חגג כשמירוסלב ראדוביץ' כבש את שער הניצחון הדרמטי, שהרחיק את הפועל תל אביב משמעותית מעלייה לשלב הבא, ונתן לה עוד כמה סיבות לדאגה לקראת המשחק מול מכבי נתניה בקופסה ביום שני.

מחצית ראשונה

דקה 1 - המשחק נפתח כשהאוהדים הפולנים חיממו את האווירה כשהניפו שלטי תמיכה בפלסטינאים.

דקה 9 - לגיה רשמה את ההתקפה המסוכנת הראשונה במשחק, שהסתיימה בבעיטה של יאקוב ואבז'יניאק מעל המשקוף.

דקה 12 - מחמוד עבאס שנפצע בברכו נאלץ לרדת מהמגרש, וסלים טועמה נכנס במקומו.

דקה 16 - טוטו תמוז ייצר מצב ראשון לאדומים כשבעט מזווית קשה למסגרת, אבל דושאן קוציאק הדף.

דקה 21 - טועמה סובב כדור חופשי מסוכן מימין לתוך הרחבה, מיכאל זבלאקוב הקדים את עומר דמארי והרחיק את הסכנה.

דקה 30 - האדומים המשיכו בדקות הטובות שלהם, והפעם תמוז פרץ משמאל לתוך הרחבה ובעט חזק, אך ההגנה הפולנית הדפה את הבעיטה.

דקה 34 - גול! הלחץ של הפועל תל אביב נשא פרי, כשגל שיש סיים פריצה נהדרת באגף שמאל בהרמה מדויקת לראשו של טוטו תמוז, שהתרומם מעל כל ההגנה של המקומיים ונגח בעוצמה לרשת - 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 40 - תמוז הפעלתן המשיך לסכן את השער, והפעם החלוץ ניסה מספרת שחלפה מעל המשקוף.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מחצית שנייה

דקה 46 - המאמן הפולני הוציא את משה אוחיון ואיביצה וורדוליאק והכניס את יאנוש גול ומיכאל זירו.

דקה 65 - דניאל ליובויה עורר את אפולה אדל מתרדמתו כשהשתלט על כדור חוץ ובעט בסיבוב מהיר למסגרת, אבל השוער הצרפתי קלט.

דקה 67 - גול! הורדת הדוושה של האדומים עלתה להם ביוקר, ולגיה איזנה אחרי שקרן טובה של מאצ'יי ריבוס הגיעה לראשו של ליובויה שהתרומם מעל ביוואן פרנסמן ונגח לרשת - 1:1.

דקה 72 - מירוסלב ראדוביץ' הוכשל ברחבה על ידי נוסא איגייבור, מרצ'ין קומורובסקי ניצל את הפנדל כדי לקבוע מהפך - 1:2 ללגיה ורשה.

דקה 79 - גול! איגייבור ניסה את מזלו בבעיטה מ-20 מטר, קוציאק הדף רע ומהראן לאלה, שעלה כמחליף שלוש דקות קודם לכן, נגח לרשת - 2:2.

דקה 88 - לאלה קיבל במפתיע מסירה דווקא ממרצ'ין קומורובסקי על סף הרחבה, אבל המחליף לא ידע לנצל את המתנה, בעט חלש ואיפשר לקוציאק להדוף.

דקה 89 - גול! כדור שוער ארוך ננגח במרכז המגרש על ידי דניאל ליובויה והגיע למירוסלב ראדוביץ', שמצא עצמו לבד לגמרי מול אפולה אדל, ובעט בקלילות שטוח ופנימה. 2:3 ללגיה.

הרכב לגיה ורשה: דושאן קוציאק, ארתור ידז'ייצי'ק, מרצ'ין קומורובסקי, מיכאל זבלאקוב, יאקוב ואבז'יניאק, משה אוחיון (מיכאל זירו 46), איביצה וורדוליאק (יאנוש גול 46), מאצ'יי ריבוס (רפאל וולבסקי 89), אריאל בוריסיוק, מירוסלב ראדוביץ', דניאל ליובויה.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן, מריו פצ'אלקה, גל שיש, שי אבוטבול, מירקו אורמוש (ואליד באדיר 84), מחמוד עבאס (סלים טועמה 12), נוסא איגייבור, עומר דמארי (מהראן לאלה 76), טוטו תמוז.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully