וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - בית"ר ירושלים: "זה הלחם והחמאה"

המאמן הירושלמי מזהה ירידת מתח ודרבן את שחקניו. סיידוף בשער. אמברוז ויבואה לא בסגל אשדוד (שבת, 19:30, ספורט2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שני משחקי הליגה האחרונים בין שתי הקבוצות הסתיימו בתיקו מאופס. המשחק שקדם לכך בעונה שעברה הסתיים ב-0:3 לאשדוד.

* בעונה שעברה פירקו הבית"רים 0:8 את אשדוד במסגרת גביע הטוטו.

* ניצחון הליגה האחרון של בית"ר באצטדיון הי"א היה לפני שלוש שנים, ב-2008/9, כשצמד של ברק יצחקי הוביל ל-1:2. עידן שריקי כבש אז למארחת.

* פעמיים פגש יובל נעים בעונה שעברה את מ.ס אשדוד כמאמן הפועל פתח תקוה ופעמיים הוא ניצח אותה. 1:2 באצטדיון הי"א ו-1:3 ברמת גן.

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

המאמן יוסי מזרחי יחסר את הבלם הניגרי אפה אמברוז שהמריא למולדתו על מנת להתחתן. שחקן נוסף שלא ייכלל בסגל הוא חלוץ הרכש סמואל יבואה וזאת לאחר שבאשדוד מתקשים לרשום אותו בהתאחדות בשל בעית שהתעוררו עם שיחרורו מקבוצת גנק הבלגית. כל עוד לא יסדיר יבואה את נושא התרת חוזהו מהקבוצה הבלגית ובכך יהפך לשחקן חופשי, לא תוכל אשדוד לצרפו באופן רישמי, למרות שהשחקן כבר חתם באופן מעשי על חוזהו לעונה הקרובה.

בהיעדרו של אמברוז, עשוי בן בוטבול הצעיר לקבל את חולצת ההרכב, לצידו של ניר ביטון בקישור האחורי. גם אדיר טובול שלא שיחק נגד בני יהודה במשחק הקודם בשל מחלה עשוי לחזור להרכב ואז קיימת אפשרות שאורי מגבו יוסט לקישור האחורי. עידן שריקי ורוג'רס קולה צפויים להמשיך לשתף פעולה בחלק הקידמי, כאשר קיימת אפשרות שגם נבו מזרחי או גיורגי חריסטוב הבולגרי יקבלו את חולצת ההרכב.

בית"ר ירושלים:

בקבוצה מרגישים שהמומנטום החיובי וההתלהבות מתחילת העונה נמצאים קצת בירידה והיום באימון המסכם המאמן יובל נעים הזכיר זאת לשחקנים, ואמר להם: "הבאנו משהו מיוחד לליגה ואנחנו צריכים לשמור על זה. אני מרגיש ירידת מתח, אולי זה מהשלושה משחקים בשבוע שעבר או העייפות אבל אנחנו חייבים לחזור לקצב וליכולת שלנו. ההפסד להפועל פתח תקוה לא כזה משמעותי כי היא במינוס נקודות אבל משחקים מול קבוצות כמו אשדוד והפועל ראשון לציון זה הלחם והחמאה שלנו ואסור לנו להפסיד להם".

נעים גם הזהיר את שחקניו התקפת אשדוד ואמר: "ההתקפה שלהם שונה בבית והם מעיזים יותר כדי להכריע את המשחק, אנחנו צריכים להיות מוכנים. הכל עובר דרך דוד רביבו והוא חופשי להיות בכל מקום, אז אני רוצה שתמיד מישהו ישים עליו עין".

בצד המקצועי נעים ייחסר את אריאל הרוש בשער, תוצאה של ההרחקה מהמשחק נגד הפועל פתח תקוה בשבוע שעבר. את הרוש יחליף בשער אוהד סיידוף, עליו אמר מאמן השוערים של בית"ר משה בן דוד כי "בבוא היום הוא יהיה ראוי להחליף את הרוש בשער". מעבר לסיידוף, קובי מויאל עדיין פצוע ונעים מתלבט בין אביתר ברוכיאן לאופיר קריאף בעמדה זאת ליד דן אייבנדר ושי חדד. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב.

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: עידן שריקי

החלוץ, שחזר הביתה לפני מספר שבועות, כבש במשחקו הראשון ומאז נדם, אשדוד תפגוש מחר את שוער המשנה של בית"ר אוהד סיידוף בין הקורות, ואם החלק הקידמי של אשדוד יפעיל עליו לחץ כבר מן הפתיחה זה עשוי להניב שערים לזכותה. אחרי שני הפסדים וכשחלק מהשחקנים הצעירים איבדו מעט בטחון, יצטרך שריקי הוותיק לקחת מנהיגות ויחד עם דוד רביבו להוציא את הקבוצה קדימה.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף

את האמונה שהוא יכול להיות השוער הראשון של בית"ר קנה אריאל הרוש בעונה לפני שקיבל את האפודה במספר משחקים בהם החליף את קאלה דרשלר והפגין יכולת גבוהה. הרוש עשוי לעזוב את בית"ר בתום העונה לקבוצה גדולה יותר או לאירופה, וסיידוף צריך לקחת את ההזדמנות הזאת בשתי הכפפות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, בן בוטבול (אורי מגבו), ניר ביטון, דוד רביבו, גדי קינדה, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן איינבינדר, שי חדד, אופיר קריאף (אביתר ברוכיאן), אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully