וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון - בני יהודה: אסי בלדוט נגד קבוצת נעוריו

30.9.2011 / 13:51

הקשר יפגוש לראשונה את המועדון מהשכונה בו גדל (שבת, 19:30), מכת פציעות בראשון. מרינקוביץ' ובלילי חוזרים להרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפעם האחרונה בה נפגשו שתי הקבוצות בכתום היתה בעונת 2002/3, אז בני יהודה ניצחה בשלושת המשחקים שנערכו באותה עונה ( 1:2, 2:3, 1:4 ).

* אסי בלדוט, שחקנה של הפועל ראשון לציון, ישחק לראשונה בחייו מול מועדון נעוריו, בו גדל מגיל 9 (בעונה שעברה שיחק בהפועל חיפה החל מחודש ינואר אך לא הספיק לשחק נגד בני יהודה ).

* ניסן יחזקאל, מאמנה של ראשון לציון, שיחק בצעירותו במחלקת הנוער של בני יהודה והוא קרוב משפחה של האחים ניצן וחזי שירזי.

* אחד המשחקים הזכורים בין הקבוצות באצטדיון הברפלד היה בעונת 1997/8, כשניצחון דרמטי 1:2 השאיר את בני יהודה בלאומית ושלח את הפועל באר שבע לארצית. משה סבג העלה את ראשון לציון ליתרון במחצית הראשונה, רון נחמן וקובי רפואה בדקה ה-90 עשו את המהפך.

מפתחות והכנות

הפועל ראשון לציון:

הקבוצה מגיעה למשחק אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, ולמעשה שחקניו של ניסן יחזקאל לא טעמו טעם של ניצחון מאז המחזור השני. המשחק יעמוד בסימן המפגש בין קשר הקבוצה אסי בלדוט עם המועדון בו גדל ושיחק לאורך כל הקריירה שלו עד העונה שעברה.

המאמן יחזקאל ייאלץ להתמודד עם מכת פציעות לא קטנה שנחתה על הקבוצה: הבלם הבוסני אלביס משיץ' סובל ממתיחה ברצועת הקרסול וצפוי להיעדרות של מספר שבועות; הקשר איתי אלקסלסי, שנפגע במשחק התיקו נגד מכבי פתח תקוה במחזור שעבר, סובל מקרע חלקי במפשעה וייעדר כחודש. בנוסף לשניהם נפצע גם החלוץ סינדו דוסו באימון אמש ובקבוצה קיים חשש גדול שמדובר בפציעה רצינית במיניסקוס בברך, מה שיגרום להיעדרות ארוכה של חלוץ הרכש מחוף השנהב. גם המגן קובי מוסא בספק, אחרי שספג מכה חזקה בעקב כף רגלו ולא ברור אם יכלל בסגל.

בשל פציעתו של משיץ', ימשיכו גיא משפתי וגל ספיר לפתוח בעמדות הבלמים. גיא אבנד או ליאור ברטקובסקי עשויים לשחק בעמדת המגן הימני, אם כי קיימת אפשרות שדור הלוי, שנכנס כמחליף וכבש צמד נגד מכבי פתח תקוה, יקבל את חולצת ההרכב ויפתח כבלם, כשמשפתי יוסט לצד ימין. אופציה נוספת היא שהלוי יפתח לצד ג'סטין זולו בקישור האחורי. ריף מסיקה, אסי בלדוט ודיוויד גומז יתופקדו בחלק הקדמי.

בני יהודה:

הקבוצה של יוסי אבוקסיס תנסה להמשיך במומנטום החיובי, לאחר שני הניצחונות הרצופים נגד הפועל פתח תקוה ומ.ס אשדוד. הזהובים כבר פוזלים לעבר החלק העליון וינסו לצבור ניצחון שלישי רצוף.

אבוקסיס יערוך שני שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו מול אשדוד, כשהחלוץ הדרום אפריקאי דינו אנדלובו פצוע ולא יעמוד לרשות המאמן, פיני בלילי יתפוס את מקומו בחוד. גם הקשר הסרבי ננאד מרינקוביץ' חוזר להרכב אחרי חודש וחצי של היעדרות ויתפוס את מקומו של אמיר עגיוב הצעיר.

בחולייה האחורית אין שינוי, כשאיציק עזוז וכפיר אדרי יתופקדו כמגנים וגל כהן ימשיך לפתוח לצד דן מורי במרכז ההגנה. אביב חדד שהחלים מפציעה בקרסולו, ימשיך לחכות להזדמנות מהספסל. עוז ראלי וקסטוטיס איבשקביצ'יוס ימשיכו לשתף פעולה בקישור האחורי כאשר פדרו גלבאן וישראל זגורי ישלימו את תמונת ההרכב.

במהלך החג, נערכה במועדון הרמת כוסית חגיגית לכבוד ראש השנה, כאשר המנכ"ל משה דמאיו איחל לשחקנים חג שמח והצלחה העונה.

יעמדו למבחן

הפועל ראשון לציון: אסי בלדוט

לפחות על פי פתיחת העונה נראה שהקשר נמצא באחת התקופות הטובות בקריירה שלו. הוא משחק טוב, מבקיע ובעיקר נראה ששמחת החיים חזרה אליו, אחרי העונה שעברה שהיתה קשה מאוד עבורו, כשנשלח ליציע כששיחק בבני יהודה ובסופו של דבר נאלץ לעזוב ולעבור להפועל חיפה. לראשונה בחייו, ישחק בלדוט נגד מועדון נעוריו ולפי מקורביו יעשה הכל כדי להוכיח שזו היתה טעות גדולה לוותר על שירותיו.

בני יהודה: ננאד מרינקוביץ'

הקשר הסרבי הצעיר והמוכשר טרם הטביע חותמו במדי הקבוצה, מאז הגיע במהלך העונה שעברה. מרינקוביץ' אמור להוסיף מימד של מהירות וטכניקה לחלק הקדמי, אולם עד כה הוא ממעט לתרום בכל הנוגע לבישולים וכיבושים. בקבוצה ממתינים לפריצה הגדולה, תרתי משמע, של הסרבי המוכשר ומאמינים כי הוא יוכל להפוך לאחד משחקני המפתח בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד (ליאור ברטקובסקי), גל ספיר, גיא משפתי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, דור הלוי, הילאל מוסא, ריף מסיקה, אסי בלדוט, דייויד גומז.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, גל כהן, כפיר אדרי, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ישראל זגורי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, פיני בלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully