וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זבונרבה תפגוש את רדוואנסקה בגמר טורניר טוקיו

הרוסייה גברה בחצי הגמר על קביטובה 6:7, 0:6, בדרך למפגש עם הפולנייה. בנגקוק: מארי בחצי הגמר, רם וארליך בחוץ

משחקי חצי הגמר של טורניר הטניס לנשים בטוקיו נערכו הבוקר, ובראשון מביניהם התמודדו ורה זבונרבה ופטרה קביטובה. אחרי המשחק הקודם בין השתיים, אותו ניצחה הצ'כית בשמינית גמר טורניר מדריד, הייתה זבונרבה נחושה לתקן. קביטובה התחילה את המשחק מצוין, ועלתה ל-1:5 במערכה הראשונה, אלא שאז הרוסייה התעוררה, והשוותה ל-5:5. זבונרבה הצליחה להביא את המערכה לשובר שיוויון וניצחה בה 6:7. המערכה השנייה כבר עברה בקלות עבור המדורגת רביעית בעולם, שסיימה אותה עם 0:6.

בחצי הגמר השניה ניצחה אגניישקה רדוואנסקה הפולנייה ניצחה את ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית בשלוש מערכות. שתי המערכות הראשונות היו מאוזנות (3:6, 6:4), אבל את האחרונה לא פתחה המדורגת שלישית בעולם ביכולת הרגילה שלה, ורדוואנסקה עלתה ל1:5 מהיר, בדרך ל2:6 ולמפגש עם זבונרבה, אחרי שהשתיים התמודדו באוגוסט בגמר טורניר סן דייגו, במשחק שהסתיים ב3:6, 4:6 לזכות הפולנייה.

בטורניר הגברים בבנגקוק לא נרשמו הפתעות כאשר המדורג ראשון אנדי מארי שייט לחצי הגמר אחרי 4:6, 4:6 חלק על גריגורי דימיטרוב הבולגרי. ז'יל סימון יהיה היריב הבא. הצרפתי התקשה מול הגרמני המפתיע מתיאס בשינגר, אבל ניצח 6:3, 3:6, 2:6. בחצי הגמר השני יתמודדו גאל מונפיס שניצח 5:7, 6:7 את ירקו ניימינן ודונלד יאנג המפתיע שניצח 1:6, 2:6 את ניפני גו סואדה.

* אנדי רם ויוני ארליך הפסידו ברבע הגמר הזוגות 2:6, 6:4, 10:7 לצמד הגרמני הוותיק מיכאל קולמן ואלכסנדר וואסקה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully