וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את נוריץ'

השדים האדומים חזרו למסלול הניצחונות. סיטי, בלי טבס, הביסה 0:4 את בלקבורן, ליברפול ניצחה 0:2 בדרבי מול אברטון

הליגה האנגלית חזרה היום (שבת) לפעילות, כאשר המשחק המרכזי היה הדרבי של העיר ליברפול שפתח את המחזור. אברטון אירחה וקיוותה להפתיע, אבל האדומים נהנו מיתרון מספרי וניצחו 0:2 משערים מאוחרים של אנדי קארול ולואיס סוארס. שתי המוליכות ממנצ'סטר, יונייטד וסיטי, שיחקו גם הן. השדים האדומים התאוששו מהתיקו המפתיע מול באזל בליגת האלופות ועם ווין רוני שחזר מפציעה ניצחו 0:2 את נוריץ', משערים של הקשר הברזילאי אנדרסון והחלוץ הצעיר דני וולבק . גם הסיטיזנס חזרו למעגל הניצחונות, אחרי ההפסד לבאיירן מינכן וגברו 0:4 על בלקבורן בחוץ. שערים של אדם ג'ונסון, מריו באלוטלי, סמיר נאסרי וסטפן סאביץ' השכיחו את היעדרותו של קרלוס טבס המושעה.

אברטון - ליברפול 2:0

הדרבי ה-216 של מרסיסייד סיפק כהרגלו דרמה גדולה, יריבות לוהטת וגם את הכרטיס האדום ה-20 (יותר מכל מפגש אחר בפרמיירליג). הצבע האדום היה גם זה ששלט בסיום. קני דלגליש הגיע לדרבי ראשון מאז חזר לתפקיד מאמן ליברפול, והמזל שוב האיר לו פנים בגודיסון פארק עם ניצחונו ה-13 מתוך 22 משחקים מול אברטון.

האיש ששינה את המשחק כבר בדקה ה-23 היה מרטין אטקינסון. השופט שלף אדום שנוי במחלוקת לג'ק רודוול מאברטון, שהגיע לכדור ולאחר מכן גם פגע ברגלו של לואיס סוארס, והעניק את היתרון במשחק לאדומים. סוארס המשיך לעשות צרות להגנת אברטון, ובדקה ה-43 הוכשל ברחבה על ידי פיל ג'אגיילקה. הקפטן קיבל צהוב, ולשמחתו ראה את טים הווארד, בתלבושת צבאית משהו, עוצר נהדר את הפנדל (בפעם השנייה העונה) ומונע מדירק קאוט את שערו ה-50 בפרמיירליג. בתוספת הזמן היה זה צ'רלי אדם שהפציץ את המשקוף ואיפשר לשחקני אברטון לרדת לחדר ההלבשה על מנת לקחת אוויר.

הווארד המשיך להצטיין במחצית השנייה, אבל בדקה ה-71, אחרי שדלגליש שלח למערכה גם את סטיבן ג'רארד וקרייג בלאמי, ליברפול השיגה את השער המיוחל. חוסה אנריקה פרץ בצד שמאל והעביר כדור רוחב, קאוט הוריד את הראש ואנדי קארול בעט אל הרשת משמונה מטרים. שער בכורה העונה בליגה (ורביעי בסך הכל במדים האדומים בכל המסגרות) לחלוץ התמיר שנרכש מניוקאסל. אברטון נשברה, ובדקה ה-82 טעות קשה של סילבן דיסטן ולייטון ביינס נוצלה על ידי סוארס שכבש את השני. ליברפול מדלגת זמנית למקום הרביעי עם 13 נקודות, אברטון רק עם שבע.

מנצ'סטר יונייטד - נוריץ' 0:2

בפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו, אי שם בשנת 2005, דווקא נוריץ' יצאה מנצחת אחרי 0:2 גדול. היום זה כבר נגמר אחרת. ווין רוני וחאבייר הרננדס שבו מפציעות היישר להרכב של סר אלכס פרגוסון, אולם במחצית הראשונה יונייטד נראתה עמוק בטראומת באזל ולא הצליחה לסכן את הכנריות יותר מדי.

אל המחצית השנייה עלתה המארחת נחושה ומפוקסת יותר, אבל כמעט הופתעה מהצד השני, כשאנתוני פילקינגטון החמיץ בדקה ה-65 הזדמנות פז לעלות את הכנריות ליתרון מפתיע. העונש על ההחמצה הגיע במהירות מהעבר השני. בדקה ה-68 גיגס הגביה קרן, רוני נגח ראשון ואנדרסון המשיך עם הראש מקרוב, כדי לקבוע יתרון למארחים ולהוריד את מד הלחץ. שתי דקות לסיום, ג'י סונג פארק השאיר כדור נהדר לדני וולבק והחלוץ הצעיר סגר את הסיפור מול שער ריק. עם הניצחון יונייטד שברה את שיא המועדון של ניצחונות בית רצופים בליגה והעמידה אותו על 19.

בלקבורן רוברס - מנצ'סטר סיטי 4:0

שבוע משוגע עבר על רוברטו מאנצ'יני וקבוצתו. הסיטיזנס מתקשים בליגת האלופות והפסידו באמצע השבוע 2:0 לבאיירן מינכן. כאילו שזה לא הספיק, על פי המאמן, כוכב הקבוצה קרלוס טבס סירב להיכנס כמחליף במהלך המשחק והושעה, כך שהקבוצה נאלצה להסתדר בלעדיו הערב באיווד פארק. למזלם של התכולים, בליגה קל להם יותר והם יצאו מבלקבורן עם שלושת הנקודות.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, במהלכה נפצע סרחיו אגוארו, שנאלץ לנטוש את המגרש, שבר אדם ג'ונסון את הקרח עם שער יפהפה בדקה ה-56. פחות משלוש דקות לאחר מכן, מריו באלוטלי הגיעה ראשון להגבהה של סמי נאסרי והכפיל את התוצאה. נאסרי השלים משחק נהדר, כשכבש בעצמו בדקה-73 ממסירה של דויד סילבה. סיטי לא הסתפקה בשלישייה ובדקה ה-87 סטפן סאביץ' חתם את התוצאה עם הרביעי.


משחקים נוספים:

אסטון וילה - וויגאן 0:2
לוילה: גבריאל אגבונלהור (36), דארן בנט (62)

סנדרלנד - ווסט ברומיץ' 2:2
לסנדרלנד: ניקולס בנדטנר (24), אחמד אל מוחמדי (26). לווסט ברומיץ': ג'יימס מוריסון (4), שיין לונג (5)

וולבס - ניוקאסל 2:1
לוולבס: סטיבן פלטשר (88). לניוקאסל: דמבה בה (17), חונאס גוטיירס (38)

הליגה האנגלית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully