וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ: "הפרמיירליג הכי חשובה"

מאמן טוטנהאם, שהסתבכה מול שמרוק ריברס, הבהיר את סדר העדיפויות. אדי רייה: "השחקנים לא האמינו שאפשר לנצח"

עוד ערב גדוש במשחקים עבר אמש (חמישי) בליגה האירופית. הסנסציה הגדולה של המחזור השני ובכלל של אירופה נרקמה כבר בוויט הארט ליין, במסגרת בית א' כששמרוק רוברס האירית עלתה ליתרון 0:1 מול טוטנהאם, אלא שהתרנגולים התעשתו בזמן וניצחו לבסוף 1:3, וביחד עם רובין קאזאן היא עם 4 נקודות בבית.

"היינו מאוד מודאגים כשנקלענו לפיגור", חשף בסיום מאמן טוטנהאם הארי רדנאפ. "חשבנו שזה יכול להיות אחד מאותם ערבים ששום דבר לא הולך. אנחנו ממוקדים מאוד בליגה האירופית, עם זאת הפרמיירליג, כתמיד, הכי חשובה בעיניי. זה לא טוב לדעתי שבסוף השנה אנשים אומרים: 'טוטנהאם הייתה טובה - הגיעה לחצי גמר הליגה האירופית וסיימה במקום השביעי או השמיני בליגה האנגלית'. זה לא מה שאני רוצה. אני רוצה שהקבוצה תרוץ חזק השנה בפרמיירליג, אנחנו בהחלט מסוגלים לכך".

בבית ד', ספורטינג ליסבון השיגה ניצחון ביתי 1:2 על לאציו. הקבוצה הפורטוגלית מוליכה את הבית עם מאזן מושלם והיא נמצאת בעמדת זינוק מעולה לעבור לשלב הבא (1/16), כשהשנייה בבית, ואסלוי, רק עם 2 נקודות. לאציו ופ.צ ציריך עם נקודה אחת בלבד.

מאמנה של לאציו אדי רייה אמר בסיום: "הייתה לנו התחלה טובה מאוד של המשחק, הצלחנו ליצור מצבים רבים, אבל בזבזנו אותם. היו גם כמה מקרים שהשופט היה צריך לשרוק לפנדלים לזכותנו, אבל הוא עשה זאת". רייה חשף סוד מחדר ההלבשה: "השחקנים שלנו לא האמינו שהם יכולים לנצח, האווירה בחדר ההלבשה הייתה מאוד ירודה".

בבית ה', הבית בו גם משחקת מכבי תל אביב (שסיימה ב-1:1 עם דינמו קייב), גברה סטוק סיטי 1:2 בבריטניה סטאדיום על בשיקטאש. בתום שני מחזורים מובילה הקבוצה האנגלית את הבית עם 4 נקודות, הטורקים במקום השני עם 3 נקודות. טוני פוליס התמוגג בעיקר משיתוף הפעולה של שחקניו עם פטר קראוץ', שהגיע לסטוק ביום האחרון של חלון ההעברות באירופה.

"השחקנים ממש מחוברים אליו", אמר פוליס. "הוא בחור נהדר ובעל גישה חיובית בחדר ההלבשה. הוא היה נהדר, אבל לא רק הוא, גם מתיו אפסון, ג'ונתן וודגייט וקמרון ג'רום".

מה אנדריי שבצ'נקו רצה מתנת יום הולדת?

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully