וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "זה לא נכון שחסרה לנו מוטיבציה"

30.9.2011 / 8:50

קשר קאזאן הסביר את ה-2:2 עם פאוק סלוניקי. בוזגלו: "אני צריך להכיר את השחקנים טוב יותר". ביטון: "הגיע לטוונטה לנצח"

ערב עמוס ולא מאוד מוצלח מבחינה קבוצתית, עבר על שגרירינו המתמודדים בשלב הבתים של הליגה האירופית. בניגוד למרבית חבריו, ליאור רפאלוב היה שותף לניצחון השני של קלאב ברוז', 1:2 בבראגה. אלא שהישראלי הוחלף בדקה ה-74 בגלל פציעה בברכו והמאמן אדרי קוסטר אמר בסיום: "ביום שישי נדע האם הוא יהיה כשיר למשחק הקרוב מול בירסחוט".

סטנדרד ליאז' של מאור בוזגלו הביסה 0:3 את פ.צ קופנהאגן כשכל השערים הובקעו במחצית השנייה, לאחר שהקשר הישראלי הוחלף. "אני שמח מאוד על הניצחון. היה משחק בקצב גבוה והאוהדים היו פנטסטיים. פתחתי בהרכב ושיחקתי רק מחצית. המחצית השנייה הייתה הטובה ביותר שראיתי. אני צריך להמשיך לעבוד קשה, להשתפר ולהכיר את השחקנים טוב יותר", צייץ בוזגלו בטוויטר.

ביברס נאתכו המשיך בכושר המצוין שלו והיה שותף ל-2:2 הביתי של רובין קאזאן עם פאוק סלוניקי, כשבעיטה שלו שפגעה בנלסון ואלדס הובילה לשער הראשון. "איבדנו שתי נקודות בבית", אמר הקשר בסיום לתקשורת הרוסית. "שיחקנו טוב, הגענו להרבה מצבים והיינו יכולים לכבוש יותר משני שערים ולגמור את המשחק, אבל לצערנו דווקא היריבה כבשה. זה לא נכון שחסרה לנו מוטיבציה אחרי ההדחה מליגת האלופות. שיחקנו נהדר ומאוד רצינו לנצח. כולנו רוצים להצליח בליגה האירופית והבעיה היא לא חוסר מוטיבציה".

מה עשו שגרירנו בליגה האירופית?

דודו ביטון: "משוכנע שנצבור נקודות בהמשך"

דודו ביטון כבש את שערו ה-10 העונה בכל המסגרות, אבל ויסלה קרקוב שלו הובסה 4:1 על ידי טוונטה: "כבשתי שער יפה, אבל ספגנו ארבעה שערים ולכן השער שלי לא חשוב", סיפר החלוץ לאתר הרשמי של הפולנים. "שיחקנו נגד קבוצה טובה, טוונטה הייתה חזקה מאיתנו ולמרות שיכולתי לעשות 0:2, אני חושב שהגיע להם לנצח. טוונטה יצרה המון מצבים, הם שיחקו מהר והיו להם הרבה שטחים במגרש.

"אל תשכחו ששיחקנו בלי שלושה שחקני תקפה חשובים. היו הרבה שינויים וידענו שיהיה קשה", המשיך ביטון להסביר את ההפסד. "אני בטוח שמשחק הבית ייראה אחרת למרות שאני לא מתכחש לעובדה שטוונטה ניצחה בקלות. כרגע יש לנו אפס נקודות, אבל בהמשך אני משוכנע שנצבור נקודות".

את הראיון החושפני של דודו ביטון בוואלה! ספורט כבר קראתם?

שגרירים: המדריך המלא לסופ"ש

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully