וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל אשקלון חזרה לנצח, הפועל ירושלים הביסה

קבוצתו של מחפוד גברה 0:1 על הפועל הרצליה. ירושלים של קדוש חגגה ניצחון בכורה על נס ציונה: 1:4, שלושער למזרחי

המחזור השישי בליגה הלאומית ננעל היום (שני) עם שלושה משחקים. בני לוד ניצחה באופן דרמטי את מכבי באר שבע 1:2 עם שער שהבקיע יחיא עיסא בדקה ה-90. הפועל אשקלון, שגמגמה מאז צמד הניצחונות בפתיחת העונה, שבה למסלול עם ניצחון 0:1 על הפועל הרצליה המדשדשת. מנגד, הפועל ירושלים השיגה ניצחון בכורה, ואיזה ניצחון זה היה: 1:4 בחוץ על סקציה נס ציונה.

הפועל בני לוד - מכבי באר שבע 1:2

לאחר שספגה את הפסדה הראשון בבית העונה, יצאה מכבי באר שבע למשחק חוץ מול בני לוד, אבל נאלצה לרדת פעם נוספת מנוצחת. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-34 משער של פיראס עוואד, אך יקיר שינה איזן ל-1:1 בדקה ה-53. יחיא עיסא השאיר שלוש נקודות ללוד כשהבקיע שער דרמטי בדקה ה-90, מה שסידר לקבוצה שלו ניצחון שני העונה.

הפועל הרצליה - הפועל אשקלון 1:0

אשקלון, שסיימה בתיקו בבית מול בני לוד, שבה למסלול הניצחונות, מה שמקפיץ אותה בחזרה אל המקום השלישי. 84 דקות המתינו האוהדים כדי לראות את אושרי גיטא מבקיע את שער הניצחון היקר שרשם ניצחון שלישי העונה, בעוד היריבה מהרצליה ממשיכה להסתבך ונועלת את הטבלה ללאף אף ניצחון בשישה מחזורים.

סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים 4:1

אחרי הניצחון הסנסציוני בבת ים בשבוע שעבר, אירחה נס ציונה את הפועל ירושלים, שטרם רשמה ניצחון במאזן העונה, אבל הפעם הקבוצה של לופא קדוש התפוצצה בגדול. עומר פרץ, שכבש צמד בשבוע שעבר, כבש שער לנס ציונה בדקה ה-48, אבל החגיגה האמיתית הייתה שייכת לאדם מזרחי, שחגג שלושער (8, פנדל, 17, 26), ויחד עם שער נוסף של אליהו דרעי, ירושלים חגגה את ניצחון הבכורה שלה העונה.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully