וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורוליג: ציבונה, אלבה, ריטאס ושרלרואה עלו

70:77 לקרואטים על שולה, הגרמנים הביסו את ריגה 60:82 והליטאים את בודצ'נוסט 63:83. שרלרואה-דונייצק 59:61

עונת היורוליג נפתחה הערב (חמישי) באופן רשמי, כאשר שמונה קבוצות נאבקות על שני כרטיסים לשלב הבתים של המפעל היוקרתי. הקבוצות חולקו לשני בתים של ארבע קבוצות, בשיטת הנוק-אאוט, כאשר שתי המנצחות בתום המשחקים יצטרפו לבית ג' של מכבי תל אביב, ובית ד'.

העולה הראשונה לשלב הבא היא ציבונה זאגרב, שניצחה 70:77 את שולה. המפגש היה צמוד ברובו, כאשר רבע אחרון מוצלח של הקרואטים סידר להם את הניצחון. אנטואן ברבור האמריקאי הוליך את המנצחים עם 16 נקודות, דמונטה הארפר הוסיף 13. את האלופה הצרפתית, שהובסה מול מכבי תל אביב בטורניר ההכנה באנז'ר, הוביל טיילור באטל עם 23 נקודות.

לאלבה ברלין זה הלך הרבה יותר קל, כאשר הגרמנים הביסו את VEF רגיה 60:82 בברלין. חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות לזכות המנצחים, בראשות לוקה סטייגר (15) ודשואן ווד (13). קריסטאפס יאניצ'נקוס קלע 12 ללטבים.

קבוצה נוספת שדילגה לשלב המוקדמות השני היא ריטאס וילנה, שמחצה בביתה 64:83 את בודצ'נוסט הודות לרבע אחרון של 15:27. רנלדס סייבוטיס המוכשר קלע 17 לריטאס, שקיבלה גם 16 נקודות מטייריס רייס. יונאס ולנצ'יונאס, הלהיט הליטאי, הוסיף 11 נקודות ושמונה ריבאונדים. ניקולה ווצ'ביץ' קלע 18 נקודות למפסידים.

הקבוצה הרביעית שעלתה לשלב הבא היא שרלרואה, שגברה במשחק הצמוד של הערב 59:61 על BC דונייצק. יירי וולש הוותיק קלע 13 למנצחים, שקיבלו עם 10 מג'סטין המילטון. מייקל לי קלע 13 שלא הספיקו למפסידים.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully