וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת איבדה נקודות בדרבי

הקבוצה של הדרי סיימה ב-0:0 מול נצרת עילית, אך תישאר בפסגה. 0:1 לאום אל פאחם בבת ים, 0:1 לרעננה בכפר סבא

המחזור השישי בליגה הלאומית יצא לדרך הערב (שבת), כשמוליכת הטבלה, מכבי אחי נצרת, לא הצליחה להשיג את ניצחונה החמישי ואיבדה בפעם השנייה העונה נקודות אחרי שסיימה ב-0:0 מול הפועל נצרת עילית. לשמחתה של אחי נצרת, גם עירוני בת ים איבדה נקודות עם הפסד 1:0 למכבי אום אל פאחם, בעוד בית"ר תל אביב רמלה הפתיעה עם 0:1 על מכבי הרצליה. הפועל כפר סבא, שרשמה בשבוע שעבר ניצחון ראשון העונה בליגה, הפסידה בביתה 1:0 להפועל רעננה.

מכבי אחי נצרת - הפועל נצרת עילית 0:0

מוליכת הטבלה מנצרת השיגה ניצחון רב שערים במחזור הקודם עם ניצחון 2:4 בבאר שבע, אבל לא הצליחה להמשיך במומנטום וסיימה בפעם השנייה בתיקו שאמנם ישאיר אותה בכל מקרה בראשות הטבלה, אבל התוצאה הזו גורמת גם לשמירה על המתח בצמרת. שחקניו של שמעון הדרי, שטרם הפסידו העונה, הפסידו את הנקודות דווקא בדרבי מול היריבה, שממשיכה מצידה להתקדם אחרי שבשני המשחקים האחרונים היא סיימה עם ניצחונות. האירוע המשמעותי ביותר במשחק היה הרחקתו של טרס שולקובסקי מנצרת עילית בדקה ה-90.

עירוני בת ים - מכבי אום אל פאחם 1:0

לאחר מותו הטרגי של היו"ר עמי בלולו, קיוו שחקני בת ים להשיג ניצחון ביתי אותו יקדישו למשפחתו, אך מכבי אום אל פאחם לא התחשבה ברצונות המארחים והנחילה להם הפסד שני ברציפות. עבד כעביה, שחקן קבוצת הנוער של מכבי חיפה בעברו, הכריע את המשחק בדקה ה-84 וקידם את קבוצתו בטבלה.

יושב ראש עירוני בת ים עמי בלולו הלך לעולמו

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי הרצליה 0:1

האחרונה בטבלה השיגה סוף כל סוף את ניצחונה הראשון העונה, ועשתה זאת דווקא מול הקבוצה שהפתיעה את הפועל רמת גן במחזור הקודם. שרון גורמזנו כבש את שער הניצחון בדקה ה-25, שהיה בסך הכל הרביעי העונה של בית"ר תל אביב רמלה. מכבי הרצליה שוב מראה חוסר יציבות.

הפועל כפר סבא - הפועל רעננה 1:0

אחרי ניצחון הבכורה העונה בליגה (והשני בסך הכל), הגיעו משה הרשקו ושחקניו במצב רוח מעודד למפגש מול השכנה מהשרון. רעננה, אשר גם לה רק היה ניצחון בודד במאזן, לא ניצחה מאז המחזור השני (0:2 על בני לוד), והפעם עשתה זאת לראשונה בעידן איציק עובדיה עם שער בדקה ה-80 של שלומי אביסדריס, החלוץ המושאל מעירוני קרית שמונה.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully