וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים עצרה את באיירן מינכן

אחרי 10 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הבווארים הסתפקו ב-0:0. 0:4 לדורטמונד על אוגסבורג, תיקו לנירנברג ואלמוג כהן

לא כך ציפו איתי שכטר וגילי ורמוט לפתוח את השנה העברית החדשה. השניים היו שותפים אתמול (שישי) לעוד הפסד של קייזרסלאוטרן, שנכנעה בבית 2:0 לשטוטגרט ועשויה למצוא עצמה מתחת לקו האדום בתום המחזור השמיני בבונדסליגה. אחרי שמונה משחקים, לקבוצה של שני הישראלים יש ניצחון אחד בלבד, חמישה שערי זכות ונראה שהיא תיאבק עד הסוף בתחתית.

המחזור נמשך בשבת עם משחקה של המוליכה באיירן מינכן, שנבלמה עם 0:0 בהופנהיים. האלופה דורטמונד התאוששה מהתבוסה במארסיי עם 0:4 קל על אוגסבורג, לברקוזן ניצחה 1:3 את וולפסבורג ופרייבורג עצרה את מנשנגלדבאך עם 0:1. אלמוג כהן שיחק 62 דקות בהרכב נירנברג, שסיימה ב-3:3 דרמטי מול מיינץ.

קייזרסלאוטרן - שטוטגרט 2:0

ערב המשחק היו לשדים האדומים של מרקו קורץ תקוות גדולות להשיג את הניצחון השני, אבל קייזרסלאוטרן של העונה היא קבוצה חלשה ובתום משחקי המחזור היא עשויה למצוא עצמה שוב מתחת לקו האדום. המארחים דווקא פתחו בסערה והגיעו למספר מצבי הבקעה ב-20 הדקות הראשונות, אבל כרגיל סבלו מחוסר דיוק ובהמשך דעכו ונכנעו לשני שערים במחצית השנייה שהעלו את שטוטגרט זמנית למקום הרביעי.

בדקה ה-52 חאליד בולחרוז, ההולנדי המצוין, העביר כדור רוחב מימין וקאקאו היה במקום כדי לדחוק פנימה את שערו השלישי העונה. רבע שעה מאוחר יותר הגיע איתי שכטר להזדמנות מצוינת. הישראלי קיבל מסירת רוחב מפלוריאן דיק ובעט בסיבוב מתוך הרחבה, אבל שוער שטוטגרט סוון אולרייך הציל. עוד שתי דקות חלפו ובדקה ה-69 בולחרוז סגר עניין עם בעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בלאון ייסן, הטעתה את השוער וחדרה פנימה.

שכטר (90 דקות) החמיץ שוב ממצב נוח בדקה ה-74 כשהתמהמה ונסגר בזמן למרות שעמד מול שער חשוף. בהמשך ספג החלוץ גם כרטיס צהוב על נגיעת יד ובתוספת הזמן עוד בעיטה שלו מתוך הרחבה הלכה גבוה מעל השער. גילי ורמוט נכנס כמחליף בדקה ה-78.

הופנהיים - באיירן מינכן 0:0

הפורמה הנהדרת של הבווארים נעצרה במגרשה של הופנהיים, שקטעה את רצף 10 הניצחונות של באיירן מינכן בכל המסגרות ופספסה ניצחון רק בגלל יכולת גבוהה של מנואל נוייר בין הקורות. שוער נבחרת גרמניה עצר את מרווין קומפר, רוברטו פירמינו וריאן באבל במחצית הראשונה, שמר על מאזן פנטסטי של שער חובה אחד ב-13 משחקים רשמיים והשאיר את קבוצתו בפסגה לפחות לשבוע נוסף. פרנק ריברי לא הבריק הפעם, וגם אריאן רובן שהחליף אותו לא הביא את השינוי. תיקו ראשון העונה לבאיירן.

פרייבורג - מנשנגלדבאך 0:1

אחרי שלושה משחקים בהם ניצחה 0:1 ומיצבה עצמה כהפתעת העונה, בורוסיה מנשנגלדבאך הגיעה לפרייבורג ונבלמה בתוצאה שהייתה כל כך אהובה עליה בשבועות האחרונים. המארחים התאוששו אחרי שלושה הפסדים רצופים, כשיוהאנס פלום בעט בדקה ה-19 כדור מ-25 מטרים, שפגע במגן אורח ונעצר ברשת.

דורטמונד - אוגסבורג 0:4

התקופה הקשה של האלופה באה לידי ביטוי במשחק ליגת האלופות, בו הובסה 3:0 על ידי מארסיי ביום רביעי. יורגן קלופ ביצע מהפכה בהרכב, השאיר בין היתר את שינג'י קגאווה וקווין גרוסקרויץ על הספסל, וזכה בניצחון קל על אוגסבורג שעדיין לא ניצחה העונה. רוברט לבנדובסקי הפולני ניצל שתי טעויות בהגנת העולה החדשה כדי לכבוש צמד בדקות 30 ו-44, בדקה ה-75 הוא בישל לגצה את השלישי ושלוש דקות לאחר מכן חגג שלושער עם נגיחה מוצלחת.

לברקוזן - וולפסבורג 1:3

סגנית האלופה קיבלה הזדמנות לצאת מעט מהלחץ במפגש מול גנק החלשה בליגת האלופות (0:2), וגם בליגה חזרה למסלול על חשבון וולפסבורג חסרת היציבות. מיכאל באלאק, שכבש את שערו הראשון ב-2011 מול גנק, שב להרכב וראה את חברו גונסאלו קסטרו עוקף את השוער האורח וכובש כבר בדקה ה-14. מריו מנדז'וקיץ' איזן בדקה ה-59, אך שש דקות לאחר מכן ארן דרדיוק כבש שוב לזכות לברקוזן, וסטפן קיסלינג סגר עניין חמש דקות לסיום.

נירנברג - מיינץ 3:3

אלמוג כהן (62 דקות) חזר להרכבה של המארחת אחרי שהפך לשחקן ספסל בחודש ספטמבר, והיה שותף לאיבוד היתרון של נירנברג במשחק הביתי מול מיינץ, אך למזלו חבריו ידעו לפחות להציל נקודה. מרקוס פולנר (5) ורוברט מאק (19) סידרו פתיחה מבטיחה למדי עבור נירנברג, אבל ניקו בונגרט (32) ומקסים צ'ופו-מוטינג (45) השוו עוד לפני המחצית, ואנדראס איבנשיץ האוסטרי השלים את המהפך בדקה ה-52. נירנברג הפעילה לחץ שנשא פרי בדקה ה-82, אז תומאש פקהארט הצ'כי דחק מקרוב את השוויון.

משחק נוסף:

הרטה ברלין - קלן 0:3
כבשו להרטה: פייר מישל לאזוגה (14 ו-26), רפאל (34)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully