וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד: "היינו יותר ברצלונה מברצלונה"

קשר צ'לסי, שכבש את שער היתרון במשחק מול ולנסיה (1:1), מחמיא לחבריו: "אני גאה לשחק כאן. זו התחלה של עונה גדולה"

פרנק למפארד, כובש השער לזכות צ'לסי במשחק במסטאייה מול ולנסיה בליגת האלופות (1:1), מחלק מחמאות לקבוצתו על התצוגה במגרש בו גם ברצלונה לא הצליחה לחלץ ניצחון בלה-ליגה לפני כשבוע (2:2): "הם קבוצה פנטסטית", אמר הקשר בן ה-33, "ראינו את הוידאו מהמשחק שלהם נגד ברצלונה, ואנו היינו יותר ברצלונה מברצלונה, בדרך ששיחקנו כדורגל נהדר והיינו מודעים למה שהם יכולים לעשות".

"חזרנו מעט אחורה לאחר השער, אבל אתה יודע שנגד קבוצה איכותית כזו אתה הולך לסבול בכמה נקודות, וכנראה שתיקו זו תוצאה הוגנת", אמר האנגלי, שחזר לסגל הקבוצה לקראת המשחק. לאחר שני מחזורים, צ'לסי ניצבת בראש טבלת בית E עם ארבע נקודות, כשבאייר לברקוזן שנייה עם שלוש נקודות.

למפארד, לו היה זה השער ה-20 בליגת האלופות, מנסה לחזור ליכולת שאיפיינה אותו לפני העונה: "אני תמיד רוצה לשחק, זה ברור. תמיד הייתי כזה, לאורך כל הקריירה שלי. אני אוהב לשחק עבור המועדון הזה, אני גאה לשחק כאן. היו לי ירידות בקיירה בעבר וזה גורם לי לעבוד קשה יותר בשביל לחזור. אני אוהב לשחק ולהיכנס למומנטום, אני לא תמיד פותח עונה בצורה רעה ואני מקווה שעכשיו אוכל להמשיך בכמה משחקים".

"זה היה רגע מתוק", אמר למפארד על השער שכבש בדקה ה-56, "העונה טרם ממש התחילה עבורי מכמה סיבות, אז לבוא לכאן במשחק כזה ולהבקיע זו התחלה של עונה גדולה בשבילי. ניסיתי להשאיר את הכדור נמוך וזו הרגשה נחמדה לראות את זה נכנס לרשת".

למפארד חזר והבקיע, תיקו לצ'לסי מול ולנסיה

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully