וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו: מריה שראפובה פרשה במהלך רבע הגמר

הרוסיה נקעה את הקרסול במהלך המשחק מול קביטובה. גם זבונרבה ואזרנקה בחצי הגמר. מארי טייל לרבע הגמר בבנגקוק

מריה שראפובה נקעה את הקרסול ונאלצה לפרוש במהלך המשחק מול פטרה קביטובה ברבע גמר טורניר טוקיו (סך פרסים של 2 מיליון דולר). הרוסייה המדורגת שנייה בטורניר, רצתה מאוד לנקום בצ'כית שגברה עליה בגמר ווימבלדון, אבל נכנעה לכאבים בפיגור 4:3 במערכה הראשונה. שראפובה ירדה לקבל טיפול, ניסתה לחזור, אבל בסופו של דבר נטשה את המשחק.

קביטובה תפגוש בחצי הגמר את ורה זבונרבה שגברה 3:6, 3:6 על מריה קירלינקו ועלתה למאזן 0:6 במפגשים הישירים ביניהן. "זו הרגשה נפלאה להיות בחצי הגמר ואני מתרגשת. תמיד כיף לעשות עוד צעד קדימה לעונת השנה הקודמת", אמר זבונרבה.

גם ויקטוריה אזרנקה עלתה לחצי הגמר אחרי ניצחון 5:7, 0:6 על מריון ברטולי. הבלארוסית ניצחה את כל תשעת המשחקונים האחרונים במשחק וכעת היא מחכה לאגניישקה רדוואנסקה שגברה 2:6, 6:7 על קאיה קאנפי.

בטורניר הגברים בבנגקוק (סך פרסים של 587 אלף דולר) לא התקשה המדורג ראשון אנדי מארי לעלות לרבע הגמר עם 4:6, 2:6 על מיכאל ברר הגרמני. גאל מונפיס, המדורג שני, הזיע מול הקולומביאני סנטיאגו ג'יראלדו לפני שניצח 4:6, 6:4, 1:6. גיירמו גארסיה לופז, המדורג רביעי, הופתע על ידי האמריקאי דונלד יאנג שניצח 1:6, 7:6, 5:7.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully