וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו: "מסי כותב את ההיסטוריה מול העיניים שלנו"

הצמד של הארגנטינאי מול באטה הקפיץ אותו ל-194 שערים בברצלונה, והוא טיפס למקום השני בטבלת הכובשים של המועדון

ערב המשחקים השני של המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות זימן לנו קרב מסקרן במיוחד וכמה מפגשים חד צדדיים. במסטאייה נפרדו ולנסיה וצ'לסי בתיקו 1:1, אחרי שפנדל מאוחר של רוברטו סולדאדו איזן שער יתרון של פרנק למפארד שחזר להרכב הכחולים.

ברצלונה לא התקשתה בבלארוס וטיילה ל-0:5 על באטה בוריסוב בעזרת צמד של ליאונל מסי הלוהט. ארסנל חילצה 1:2 ביתי על אולימפיאקוס, ומילאן נהנתה מחזרתו של זלאטן איברהימוביץ' להרכב כשהשבדי מככב עם שער ובישול ב-0:2 על פילזן, ומארסיי שכחה מהצרות בליגה עם 0:3 על דורטמונד.

במרכז העניינים בברצלונה עמד כרגיל ליאונל מסי, שהצמד שלו הקפיץ אותו למאזן בלתי נתפס של 194 שערים במדי בארסה, ושלח אותו בגיל 24 בלבד למקום השני בטבלת מלך השערים של כל הזמנים במועדון לצידו של ההונגרי לזלו קובאלה. כעת מסי רחוק 41 שערים משיאו של סזאר רודריגס שכבש 235 שערים במדי הבלאוגרנה.

"אנחנו חוזים בהיסטוריה לנגד העיניים", אמר חאבייר מסצ'ראנו על חברו הארגנטינאי והוסיף: "אנחנו צריכים לנסות וליהנות מזה, כי קשה לראות עוד שחקן כמוהו מגיע בעתיד". על המשחק מול הבלארוסים אמר מסצ'ראנו: "לא התקשנו מולם, אבל זה היה בזכות העובדה שלקחתנו את המשחק בשיא הרצינות מהרגע הראשון".

גם פפ גווארדיולה שבר שיא מועדון כשרשם את ניצחונו ה-23 בליגת האלופות כמאמן, וחלף על פני פרנק רייקארד ולואיס ואן חאל שניצחו 22 פעם עם ברצלונה במפעל. "היינו צריכים לרוץ הרבה", אמר גווארדיולה בסיום. "גם ניצחון 0:5 הוא לא פשוט, ואף פעם לא קל לתקוף מול עשרה שחקני שדה שמתבצרים, כפי שהיה גם נגד מילאן".

ולנסיה חילצה 1:1 עם צ'לסי, בארסה טיילה עם 0:5 בבלארוס

וילאש בואש: "אנחנו מאוד מרוצים מלמפארד"

צ'לסי עמדה על סף ניצחון חוץ יוקרתי על ולנסיה, במשחק בו זכה חואן מאטה לקבלת פנים מרגשת מאוהדיו לשעבר במסטאייה, אך נאלצה להסתפק בתיקו, ואנדרה וילאש בואש נותר מאוכזב.

"אני חושב שהגיע לנו לנצח. במחצית השנייה היו לנו הזדמנויות לעלות ל-0:2 ולגמור את המשחק, אבל סבלנו ממזל רע", אמר הפורטוגלי הצעיר, שהתייחס לשמועות על נתק בינו לבין למפארד: "למפארד נתן משחק אישי מצוין וגם כבש. הוא שחקן נהדר ואנחנו מאוד מרוצים ממנו".

כשנשאל על נגיעת היד השטותית של סלומון קאלו שהובילה לפנדל של ולנסיה אמר וילאש בואש: "אנחנו לא מהללים שחקנים מסוימים בפומבי, וגם לא מבקרים שחקנים מסוימים בפומבי. זו הייתה אחת התקריות בהן אין לך שליטה על מה שקורה ואני מבין אותו".

בינתיים בלונדון המשיכה ארסנל במגמת השיפור שלה עם 1:2 ביתי על אולימפיאקוס, כששניים משחקני הרכש של ארסן ונגר, אלכס צ'מברליין ואנדרה סנטוס, כובשים לזכות התותחנים. "אוהדי ארסנל הולכים לראות הרבה מהילד הזה", החמיא לצ'מברליין עוזר המאמן פאט רייס, שהחליף את ונגר המורחק על הקווים. "הוא יכול לחתוך פנימה ולחתוך החוצה, יש לו זינוק מסחרר והוא רק צריך ללמוד להציג יכולת עקבית".

על המשחק מול היוונים, שהיה נראה בכיס של המקומיים בדקה ה-20 כשסנטוס קבע 0:2 לזכותם אך הסתבך בהמשך, אמר רייס: "איבדנו את דרכנו אחרי השער השני והם חזרו למשחק. במחצית השנייה היינו צריכים להתעשת ואני חושב שעשינו את זה כמו שצריך".

גם מילאן התקשתה לא מעט מול ויטוריה פילזן לפני שחילצה 0:2 בסן סירו, הודות לזלאטן איברהימוביץ' שחזר להרכב והבריק עם שער ובישול.

"הניצחון הזה נתן לנו המשכיות לתיקו המצוין בברצלונה", אמר מסימליאנו אלגרי. "כולם יודעים שזלאטן שחקן חשוב והנוכחות שלו משפיעה על המשחק, ואם רוביניו ופאטו יהיו כשירים למשחק מול יובנטוס ביום ראשון זה בסך הכל אומר שיהיו לי יותר אופציות, או לחלופין הזדמנות לתת מנוחה לאחרים".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully